Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Noen som har gjort dette hos spesialist? Er det fælt? Tar det lang tid? Jeg skal neste uke og gruer meg veldig!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Har gjort det en gang, hos tannlege. Kjente helt seriøst ingenting. Tok vel lengre tid enn vanlig boring. Tror det er individuelt om man kjenner noe eller ikke, alt etter hvor godt bedøvelsen virker.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Jeg har syk tannlegeskrekk, men det gikk helt greit....Fikk jo bedøvelse, akkurat som ved borring, og etter det kjente jeg ikke noe. Tok bare litt lenger tid. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Takk! Har skikkelig skrekken selv! Vet ikke hvordan jeg skal klare å komme meg dit...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Rotfylling er først og fremst kjedelig. Det er ikke vondt, men du kan bli litt sliten i kjeven, og etterpå kan du være litt sår i tannkjøttet og tanna. Du kjenner liksom at den har blitt herja med. Du kan gjøre som meg, og ta med musikk eller lydbok og putte plugg i den ene øra, slik at du har noe annet å høre på mens du ligger der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå