Gå til innhold

Silikon, kan noen fortelle litt? pleas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta hos colosseumklinikken i oslo. Sitter og skal bestille time der. Hva skjer på konsultasjonen ? Hvor lang ventetid hadde du på operasjonen? Er du førnøyd? Vill helst vite så mye som mulig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok silikon i 2002, og har hele tiden vært veldig fornøyd.

Jeg tok ikke store proteser da jeg kun ville ha silikon for å fylle opp skinnfellene mine etter amming av 1 mann.

Så jeg valgte poteser på 200g, og har en fyldig B-cup, til tider kunne jeg tenkt meg litt større, men tror det var et riktig valg og at det er grunnen til at jeg heller ikke har hatt noen problemer i etterkant, jeg valgte å høre på legene og valgte proteser som passet til min kropp.

På konsultasjonen valgte de proteser, snakket litt om helse og hvordan operasjonen foregikk..fikk operasjon 2 uker etter kosultasjonstimen.

Operasjonen gikk veldig fint, husker ikke hvor mange timer det tok, men følte meg kvikk 1 time etterpå, selv om jeg ifølge min kjære var litt dopa på smertestillende...

Natten og de 2 neste dagene var de vondeste, føltes vedig forslått, og vondt for å puste, men ikke hoven eller blå..dette gikk fort over og jeg var helt upåvirket og var god som ny ca 2 uker etter inngrepet.

4 år etter jeg la inn protesene fikk jeg et barn til og jeg ammet henne uten problemer, de ble bare litt raskere melkesprengt, men det var kun i starten.

Puppene har ikke tatt skade av ammingen, de har faktisk bare blitt enda penere, mykere og ser mer ekte ut nå..

Det er faktisk ingen som tror jeg har silikon når jeg forteller at jeg har det, fordi de ser så ekte ut og fordi jeg ikke valgte sånne tradisjonelle STORE silikonpupper hvor mann ser hele protesen..

Lykke til og velg proteser som passer din kropp..-)

Pass også på at du har noen til å passe barna og at du får masse ro og hvile etter operasjonen, det er viktig og gjør at du kommer deg mye raskere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...