Nummer tre <3 Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Når begynnte dere å få mage? Er bare 5+3 men er ekstremt oppblåst! Hvordan skal dette ende liksom, hehe..
Gjest Milla med 1 Jente og Spire Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Jeg er bare 7+4 og føler meg mye mer oppblåst nå enn jeg kan huske at jeg gjorde så tidlig sist. Egentlig litt ubehagelig oppblåst.
Sninni Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Har vært skikkelig oppblåst her også :S Er nå 11+3, og det har roet seg litt, men det ser ut som jeg er rundt uke 20 :S
Nummer tre <3 Skrevet 9. august 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2011 Ja, det er skikkelig ubehagelig! Føles som jeg har konstant overspist.. Ugg..
Gjest yrild Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Hmmm møtte naboen i stad som har termin om en uke (førstegangs) og vi er omtrent like store (nå har hun veldig liten mage da...) og jeg er bare 22 uker på vei!! Var vel på denne størrelsen to måneder senere med lillemann, men jordmor sa at alt er normalt og at det går litt fortere med magen andre gang (kanskje spesielt når man ikke er så veltrent som sist....). Eller kanskje jenter bare trenger mer plass enn gutter inne i der ;-)
BettyBoob Skrevet 10. august 2011 #6 Skrevet 10. august 2011 har ikke vært så veldig plaget med luft denne gangen, såvidt litt i uke 5+6. Nå er jeg i uke 12, og har ingen mage enda. Like greit, for jeg vil holde det hemmelig noen uker til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå