Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Jeg logga meg på fb idag, men samboeren min hadde ikke logget seg av sin. Så ser jeg at han har chattet med en gammel kjenning. Ei dame. Hun er tydelig veeldig interessert i han. Sier hun tenker på han hele tiden, og at hun aldri kommer til å glemme han osv. Samboeren min er ganske "flink" om jeg kan kalle det det.. Han er ikke særlig flørtende tilbake. MEN jeg reagerte veldig på at hun spurte om det ikke ble noe forlovelse på oss snart. Da sa samboeren min nei jeg vil ikke. Jeg vil være 100% sikker på at det blir oss for alltid først, og det har vært litt turbulent, så vil se om det blir bedre.. Kjente bare at hjertet mitt sank!! jeg har veldig lyst til å forlove meg med han. Forrholdet vårt har gått kjempebra det siste halve året. Vi gikk bare på en liten smell for et års tid siden, men jeg mener vi har kommer forbi det nå. Men enn det da? Her får jeg vite at han ikke VIL forlove seg med meg, siden han ikke er 100% sikker på om det blir oss! Vi har vært sammen i fire år. Om han ikke "vet" enda, så "vet" han vell aldri.. Ikke nok med det, men denne damen ble jo da kjempeglad. Sa at da måtte han ta turen på besøk til henne.. Da svarte han bare: hehe.. Men så sa hun at hun var serriøs. Og at hun ikke fikk han ut av tankene.. Og at om det gikk sjit med oss, så skulle han komme på besøk. Noe han sa: Klart det til!!!!!! Uff.. For en idiot! Jeg er så lei meg..
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Tror ikke du skal ta det så tungt. Det er ikke mange som sier at de har lyst til å forlove seg før de gjør det. Det kan være litt flaut å innrømme. Svarene hans tror jeg du bare skal regne som litt tull. Jeg kunne skrevet noe tilsvarende og har på ingen måte planer om å bryte med mannen min eller være utro.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Hadde sagt til han at jeg viste og at det var hans egen feil at han ikke logget seg av. Du bør faktisk gi ham et ultimatum og få han til og forstå at du ikke gidder og sitte på gjerde og vente mens han flørter med andre giftesyke damer. Si at du vil ha et svar fra han om han ser for seg resten av livet sitt sammen med deg eller ikke. Om han ikke gjør det så er det bedre og komme seg bort slik at du får mulighet til og finne deg en annen som med tider vil forlove, gifte seg og få barn med deg.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Jeg hadde ikke brydd meg noe særlig. Han var jo bare høfflig.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Jeg hadde heller ikke brydd meg. Det er grunner til at man ikke skal lese andres samtaler, vet du. Jeg har en god gammel venn på FB som jeg godt kan holde en småflørtende samtale med, en samtale som sikkert kunne sett ut som begynnende utroskap om man ikke kjente forholdet mellom oss. Han kunne fint ha funnet på å skrevet at jeg burde ha valgt ham, og jeg kunne svart noe om at det skulle jeg gjøre neste gang, eller noe sånn. Vi har vært venner i mange år, har alltid snakket til hverandre på den måten, men har aldri vært i nærheten av å ha noe forhold. Jeg synes ikke at kjæresten din sa noe galt, men holdt av akkurat passe avstand til denne jenta.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 Du har lyst til å forlove deg? Hvorfor det? Forlovelse er hverken juridisk bindene eller gir den noen andre "goder"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå