Gå til innhold

Noen fra Lillestrøm/Nedre Romerike her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så gøy at vi er flere! Vi venter en gutt, og gleder oss veldig!! Skulle vi prøvd å få til noe treff en kveld? Kjenner ingen andre som er gravide nå,så hadde vært hyggelig å bli kjent med noen andre som er gravide og har termin rundt samme tid:)

Hvordan er formen deres da? Her går det ganske bra,men har ett ekstremt stort søvn behov også er ryggen litt vond til tider...så er 30% sykmeldt...

*H*

Annonse

Opprinnelg fra Lillestrøm/Rælingen, men bor nå i Fetsund. Venter 1. barn, en liten prins :) Har termin 21. oktober, men pga sv.skapsdiabetes kommer han litt før tiden, vet bare ikke helt når ennå :)

Hei, jenter!

Venter min første og har termin 28.oktober, gleder meg masse til å treffe lille gutten min! :) Bor i Lørenskog, ikke så langt fra Lillestrøm. Det hadde vært koselig å treffe andre med termin i oktober. Men når? Vi kan treffes 25.august kl. 18, passer godt for meg! Men vi må blir enig! :) Masse lykke til allesammen! :)

Annonse

Vil bare tipse dere om Facebook siden med barselgruppe for barn født i 2011 på nedre romerike og omegn. Der er det jevnlig treff, med babyer både i og utenpå magen :) husker ikke eksakt gruppenavn men bør finne den om dere begynner søket med barselgruppe vil jeg tro :)

Ja det var veldig hyggelig å få være med på treffet deres, selv om jeg har termin i september. :o) Har nå fått meldt meg inn her, men er det noe sted jeg skal melde meg på denne oktober-gruppa for å få beskjed om neste treff? Er ikke så kjent med dette her... hehe

Så bra:) er nok ikke noe sted å melde seg inn,som jeg vet om hvertfall.... Men vi kan jo avtale en ag for neste treff allerede nå,så har vi det i kalenderen, om andre også vil da:)

Hvertfall kjempehyggelig å treffes og bli kjent med andre gravide også:)

*H*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...