Gå til innhold

Noen fra Lillestrøm/Nedre Romerike her?


lillegull kommer i oktober

Anbefalte innlegg

Hei,

Lurer egentlig bare på om det er noen her fra Lillestrøm/Nedre Romerike? Kommer selv fra Leirsund, og venter vårt første barn den 23. oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er opprinnelig fra øvre romeriket, nærmere bestemt Kløfta, men har bodd 3 år i Lillestrøm.. Har nå flyttet til Aurskog..

 

Skal ha vårt første barn med termin 13 oktober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann =)

Nittedal her... Har termin 1 okt og det er førstemann her oxo! Er veldig spent. Vi får en liten gutt vi da, det var det de sa på UL når vi var der iallefall ;) Vet dere hva dere får?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at vi er flere! Vi venter en gutt, og gleder oss veldig!! Skulle vi prøvd å få til noe treff en kveld? Kjenner ingen andre som er gravide nå,så hadde vært hyggelig å bli kjent med noen andre som er gravide og har termin rundt samme tid:)

 

Hvordan er formen deres da? Her går det ganske bra,men har ett ekstremt stort søvn behov også er ryggen litt vond til tider...så er 30% sykmeldt...

 

*H*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rælingen her å :-) venter nr.2 21 okt. Er med på treff! Kanskje vi skal prøve å få det til snart? er jo ikke så lenge igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tiden går jo kjempefort nå :) Hva med torsdag 25. august i Lillestrøm? Kl 18.00? Hvordan passer det for dere andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprinnelg fra Lillestrøm/Rælingen, men bor nå i Fetsund. Venter 1. barn, en liten prins :) Har termin 21. oktober, men pga sv.skapsdiabetes kommer han litt før tiden, vet bare ikke helt når ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg bor på Lillestrøm. Vi venter vår første. En gutt som kommer 13. oktober. Hadde vært veldig hyggelig å komme i kontakt med andre i nærmiljøet!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jenter!

Venter min første og har termin 28.oktober, gleder meg masse til å treffe lille gutten min! :) Bor i Lørenskog, ikke så langt fra Lillestrøm. Det hadde vært koselig å treffe andre med termin i oktober. Men når? Vi kan treffes 25.august kl. 18, passer godt for meg! Men vi må blir enig! :) Masse lykke til allesammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Perfekt! Oppretter du et BIM-treff?

Da sees vi neste torsdag kl 18 :) Gleder meg!!

 

*H*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare tipse dere om Facebook siden med barselgruppe for barn født i 2011 på nedre romerike og omegn. Der er det jevnlig treff, med babyer både i og utenpå magen :) husker ikke eksakt gruppenavn men bør finne den om dere begynner søket med barselgruppe vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var veldig hyggelig å få være med på treffet deres, selv om jeg har termin i september. :o) Har nå fått meldt meg inn her, men er det noe sted jeg skal melde meg på denne oktober-gruppa for å få beskjed om neste treff? Er ikke så kjent med dette her... hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra:) er nok ikke noe sted å melde seg inn,som jeg vet om hvertfall.... Men vi kan jo avtale en ag for neste treff allerede nå,så har vi det i kalenderen, om andre også vil da:)

 

Hvertfall kjempehyggelig å treffes og bli kjent med andre gravide også:)

 

*H*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...