Gå til innhold

Noen fra Lillestrøm/Nedre Romerike her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Lurer egentlig bare på om det er noen her fra Lillestrøm/Nedre Romerike? Kommer selv fra Leirsund, og venter vårt første barn den 23. oktober.

Videoannonse
Annonse
Gjest johmon
Skrevet

Hei! Lillestrøm her...Termin 12 okt, også vår første:-)

Skrevet

Er opprinnelig fra øvre romeriket, nærmere bestemt Kløfta, men har bodd 3 år i Lillestrøm.. Har nå flyttet til Aurskog..

Skal ha vårt første barn med termin 13 oktober :)

Skrevet

Heisann =)

Nittedal her... Har termin 1 okt og det er førstemann her oxo! Er veldig spent. Vi får en liten gutt vi da, det var det de sa på UL når vi var der iallefall ;) Vet dere hva dere får?

Skrevet

Hei! Rælingen her. Venter tvillinger 7 oktober :-D Våre første barn.

Skrevet

Så gøy at vi er flere! Vi venter en gutt, og gleder oss veldig!! Skulle vi prøvd å få til noe treff en kveld? Kjenner ingen andre som er gravide nå,så hadde vært hyggelig å bli kjent med noen andre som er gravide og har termin rundt samme tid:)

Hvordan er formen deres da? Her går det ganske bra,men har ett ekstremt stort søvn behov også er ryggen litt vond til tider...så er 30% sykmeldt...

*H*

Skrevet

Rælingen her å :-) venter nr.2 21 okt. Er med på treff! Kanskje vi skal prøve å få det til snart? er jo ikke så lenge igjen:-)

Skrevet

Ja, tiden går jo kjempefort nå :) Hva med torsdag 25. august i Lillestrøm? Kl 18.00? Hvordan passer det for dere andre? :)

Skrevet

Opprinnelg fra Lillestrøm/Rælingen, men bor nå i Fetsund. Venter 1. barn, en liten prins :) Har termin 21. oktober, men pga sv.skapsdiabetes kommer han litt før tiden, vet bare ikke helt når ennå :)

Skrevet

Hei!

Jeg bor på Lillestrøm. Vi venter vår første. En gutt som kommer 13. oktober. Hadde vært veldig hyggelig å komme i kontakt med andre i nærmiljøet!

:)

Skrevet

Jeg kan den 25 Aug kl 18. Noen andre som blir med?

Skrevet

Hei, jenter!

Venter min første og har termin 28.oktober, gleder meg masse til å treffe lille gutten min! :) Bor i Lørenskog, ikke så langt fra Lillestrøm. Det hadde vært koselig å treffe andre med termin i oktober. Men når? Vi kan treffes 25.august kl. 18, passer godt for meg! Men vi må blir enig! :) Masse lykke til allesammen! :)

Skrevet

skal vi si tors 25 kl 18 da? Garcone på stasjonen? Grei cafe med god kaffe og gode bakevarer:-)

Skrevet

Perfekt! Oppretter du et BIM-treff?

Da sees vi neste torsdag kl 18 :) Gleder meg!!

*H*

Skrevet

Ja, det høres bra ut. Jeg kommer :-) Gleder meg.

Skrevet

Så hyggelig! Skal prøve å få kommet =) Er det inne på stasjonen i Lillestrøm? Er ikke så godt kjent der ;)

Skrevet

Vil bare tipse dere om Facebook siden med barselgruppe for barn født i 2011 på nedre romerike og omegn. Der er det jevnlig treff, med babyer både i og utenpå magen :) husker ikke eksakt gruppenavn men bør finne den om dere begynner søket med barselgruppe vil jeg tro :)

Skrevet

Jeg vil gjerne komme, men må se ann litt med når somboer er hjemme fra jobb :)

Skrevet

Koselig treff i dag, jenter. Vi får prøve å gjenta det om ikke så lenge:-)

Skrevet

Ja det var veldig hyggelig å få være med på treffet deres, selv om jeg har termin i september. :o) Har nå fått meldt meg inn her, men er det noe sted jeg skal melde meg på denne oktober-gruppa for å få beskjed om neste treff? Er ikke så kjent med dette her... hehe

Skrevet

Ja, det var kjempe koselig treff! :) Gleder meg allrede til neste gang! :)

Skrevet

Så bra:) er nok ikke noe sted å melde seg inn,som jeg vet om hvertfall.... Men vi kan jo avtale en ag for neste treff allerede nå,så har vi det i kalenderen, om andre også vil da:)

Hvertfall kjempehyggelig å treffes og bli kjent med andre gravide også:)

*H*

Skrevet

Veldig hyggelig treff ja, blir veldig gjerne med på neste møte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...