Gå til innhold

Opptøyene i London

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært uten nyheter noen dager. Er det noen som kan gi meg litt bakgrunnsinformasjon om opptøyene i London? Hva er det de ønsker å oppnå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det samme som han som vi ikke nevner ved navn her hjemme, forandring i styresettet

Skrevet

Til hva? Hvordan tror de at slike opptøyer vil føre med seg en forandring de ønsker? Jeg forstår bare ikke logikken.

Skrevet

Politet drepte en fyr, og dermed starta opptøyene, men de vedvarte fordi folk har klikka og bryr seg ikke om hva de gjør.

Skrevet

mye arbeidsledighet, folk blir litt desperate, man tenker ikke bare handler når en gjeng står å hyler er det lett å falle med i hylekoret...det ene tar det andre og vips så har en bunch negative og destruktive mennesker ødelagt flere byer...

Hvis man ser på hvordan folk oppfører seg her inne, så skjønner man at det er mye negativitet i verden og da sier det til slutt pang

Skrevet

Det som er "rart" er at avisene utelater å nevne at flesteparten av de ungdommene er fra muslimske land. Og at the muslimbrotherhood styrer deler av landet og da spes sentrale deler av London. Samme så (ser) man i Paris.. man skal følge lovene i landet man bor i, men de muslimske lovene styrer i praksis. Kommer frem på denne dokumentaren fra tv2..så ja..det er saklig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...