Gå til innhold

Dere som har barn med flere menn... Hvor mange menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er dere sammen med en av fedrene?

Jeg er i samme bås selv, og nå som jeg har blitt "voksen" ønsker jeg meg enda ett barn med min mann.

Hva mener samfunnet om slike situasjoner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 2 barn med to forskjellige menn, er gift med mannen som er far til mitt siste barn, og vi venter en til i desember.

Dette er så vanlig nå til dags, så jeg tror ikke du skal bry deg om det. Men enkelte vil vel se ned på oss som er i den situasjonen.

Skrevet

3 forskjellige fedre til 3 barn, venter barn nr 4 med siste bf. Hva andre mener bryr jeg meg ikke om. Første barn var ikke planlagt, og jeg husker ikke når jeg hadde sex eller hvem som er bf, tok 2 rusbrus og var "borte". Fikk konstantert inntak av GHB i blodet.

Andre barn var planlagt, men når ungene var 3 år og 5 mnd, så stakk bf, han taklet ikke familie livet, siste barnet fikk jeg når minste ungen min var 7 år. Vi har et stabilt forhold, har nå vært sammen i 6 år, og fellesbarnet vårt er nå 3 år, nurket i magen er jeg 6 mnd på vei med.

Skrevet

2 barn med 2 menn. er samboer med siste mann og gifter oss neste år..vet om mange som har fler barn med flere forskjellige menn. tror ikke du skal bekymre deg for hva andre mener :)

Skrevet

Jeg har 5 barn med 7 menn, og er nå sammen med mann nummer 11. Planlegger mitt 6. bryllup akkurat nå!

Skrevet

Ser det er noen søte jenter her som er litt "morsomme", men jeg kan gi deg min verden:)

Jeg har to barn med to forskjellige, og er nå gift med en annen.

Vi har hatt ett 4-års langt forhold, og har kjent hverandre i ti-tolv år. Vi har også lyst på ett barn, og siden økonomien vår er romslig, og huset har fem soverom så ligger det til rette for det.

Jeg er også opptatt av at jeg "greier meg selv", og da tenker jeg ikke bare på brudd, men også hvis mannen min skulle falle fra. Negative tanker sier noen, realistisk sier jeg! )Han har en risikofyllt jobb)

Skrevet

Jeg har 3 barn med to ekser. Selv om jeg er ung, så har jeg faktisk ikke møtt noe særlig negativt fra folk, hverken fra kjente eller ukjente.

Skrevet

Jeg har to barn med en og samme mann, som jeg fremdeles er sammen med, men vil likevel gi et generelt råd til Hi og andre som er usikre på "samfunnets" reaksjoner på sine valg: Drit i hva andre mener. Uansett hvilke valg du tar i livet så vil det alltid være noen som mener du har gjort gale valg. Hvis du skal tilfredsstille "samfunnets krav til korrekthet", så kan du bare kaste inn håndkleet med en gang. Og trøste deg med at de som kritsitserer deg, sikkert har gjort idiotiske ting DU aldri ville ha funnet på å gjøre.

Skrevet

Tenkte akkurat det samme som 15:57 faktisk!

drit i hva andre mener, og gjør som passer deg. Din trivsel og barnas beste må gå foran andres meninger.

Skrevet

Jeg har barn med to menn.Jeg er gift med barnefaren til den yngste,men det er ett spørsmål om tid før vi bryter.Jeg kommer aldri til å få flere barn med flere menn,det er helt sikkert! Det er komplisert nok med to fedre.Jeg vet ikke om jeg orker å noensinne flytte sammen med en annen mann.Lurer jo på hva som er galt med meg når det har gått skeis to ganger.Kommer kun til date menn som har fått de barna de skal ha

Skrevet

5 barn med 2 menn. Ilag med den siste:-)

Skrevet

Jeg har mange ganger tenkt som deg NN16.02: hva er galt med meg, og hvorfor får "alle andre enn jeg" det til?

Tror ikke det er noe fasitsvar på det, og det er iallefall ikke sant. Er mange, mange samlivsbrudd. Men det kommer jo litt an på hvor man bor også, både landsdel/del av byen etc, enkelte steder bor det flere "vellykkede" folk enn andre.

Det jeg tror iallefall er sant, er at jeg er en meget selvstendig person, som både har prøvd meg mange ganger alene - og jeg vet jeg klarer det! Derfor har jeg kanskje litt lavere terskel for å gå ut av et dårlig forhold, kanskje det gjelder deg også NN16.02, og forsåvidt HI også. For det er ikke tvil om at det finnes folk der ute som biter tennene sammen og holder ut i et dårlig forhold for å bevare en fasade, som "samfunnet forventer".

Jeg har vært alene med tre barn (samme far) lenge. Har hatt noen forhold, men har holdt igjen når det gjelder å få flere barn. Både fordi det er tabu, og fordi jeg vil vite at jeg klarer meg alene om det nye forholdet tar slutt.

Nå venter jeg barn med min samboer som ikke er far til de tre andre, og det føles greit fordi de andre er så store at jeg vet jeg evt kan klare dette alene (jepp, er veldig skeptisk til forhold).

Men jeg kjenner litt på frykt for samfunnets fordømmelse ja, det skal jeg innrømme. Iallefall føles det veldig viktig at det holder denne gangen.

Skrevet

Jeg har fire barn, med to menn.

Jeg er sammen med far nr.2

Hva samfunnet syns, spiller lite rolle for min del. Selv om jeg ble litt ille til mote da jeg skulle skaffe pass til mine barn. På den Nederlandske ambassaden.. der skulle de ha ekteskapspapirene.. vel, eh.. er ikke gift.. ok. kan gå om far blir med på ambassaden for å gi en skriftelig godkjenning. Ja, greit det. SÅ kom jeg da, og begge pappaer dukket opp, og hun som var på jobb ikke klarte å kommentere dette.. =( Men det er første gang noen ikke har klart å holde masken ang mitt litt rufsne liv.....

Skrevet

Jeg har tre barn med to forskjellige fedre, og er gift med faren til de to yngste barna. Aner ikke hva samfunnet mener, men har aldri fått kommentarer selv.

Skrevet

jeg har 3 barn med 2 forsjellige menn. 1 mann var jeg sammen me i 7 år, å vi er bestevenner :) 2 mann har jeg 2 barn me, og er gift med :)

Skrevet

Jeg hadde eldstedatter på slep da jeg møtte mannen min. Sammen har vi fått to barn til.

Jeg holder meg for god til å moralsynse om andre kvinners antall barnefedre :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...