Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 har vi lyst på en liten en sammen. Vi har bodd sammen i over fire år, og forholdet er meget stabilt:) er det galskap å få nr fire? Stor overgang?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Jeg hadde to da jeg og mannen ble kjent, han hadde ingen. Valgte å få to til. Ikke galskap, bare veldig veldig koselig.
Gjest Filifjonka Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Hehe, galskap? I så fall er det mye som kan defineres som glaskap. Men dere vil jo måtte forholde dere til mine-dine-våre, en far utenom, en mor utenom, muligens også stemor og stefar og dierse sett med besteforeldre som kanskje eller kanskje ikke vil behandle alle barna likt. Noen praktiske ting: Det finnes ikke så mange biler som har grei plass til to voksne, fire barn og bagasje/barnevogn i tillegg. Da må dere opp i noe stort noe. Bortsett fra bilen og mulig søskensjalusi tror jeg ikke overgangen vil være så veldig stor, men jeg ville nå ha tenkt lenge og nøye gjennom det med mine-dine-våre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå