Gå til innhold

Jipp, da er uføretrygden innvilget til minst 2018!! Rik blir man også!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får utbetalt ca 25970 kroner i måneden i uføretrygd inkl særtillegg og barnetillegg for 3 !!

Hehe nå kan bare pengene rulle inn på kontoen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo ikke akkurat mye hvis man har 3 barn!!

Skrevet

Mannen min tjener jo over 2 millioner i året så tror nå ikke jeg kommer til og sulte ihjel:(

HI

Skrevet

Sikkert deilig med penger...

Men er det noe å rope jippi for ved å være uføretrygdet? Hadde det ikke vært bedre å kunne vært frisk og rask til å selv være ute i jobb?

Skrevet

Haha troll! Du lukter ungjente som bare vil provosere. Og gjett hva, jeg må bare le av deg!

Skrevet

Stakkars deg, har ikke store ambisjoner om du tror du er RIK med den inntekten! Lykke til, jeg hadde ikke jublet! : )

Skrevet

Er vel godt om Hi får utføretrygd om hun ikke er i stand til å jobbe. Er lov å juble for det.

Skrevet

Hvor mye ble det i barnetillegg? Kan ikke være rare summen i og med at det er behovsprøvd.

Skrevet

Joa.. sikkert deilig=) for all del..nyt pengene Hi..

Men mannen din tjener 2 mill i året i tillegg? Du led vel ikke noe nød i utgangspunktet da.. Vi klarer oss på 350 000 i året vi + studielån... og klager ikke! =)

Skrevet

Du får håpe ikke mannen din stikker fra deg da. Er jo ikke rare summen du får i forhold til mannen din.

Skrevet

Vel mannen din tjener ikke 2 mill i året hvis du får særtilegg etc etc..med mindre du har ALVORLIG syke barn..og da unner jeg deg pengene...

Grunnen til at jeg sier dette er fordi tileggene rundt uføretrygden er behovsprøvd, det vil si at om din mann tjener mye så faller disse normalt bort.

Jeg får uføre.trygd, mannen min tjener 900 000 kr i året og det var for mye til at jeg fikk barnetillegg (og det er jo forståelig!)

Skrevet

Flott, selv har jeg utsatt fler dager å melde meg arbeidssøkende... Syns nesten det er pinlig, selv om jeg har krav på det og at vi trenger pengene!!

Kos deg med dårlig helse!!

Skrevet

Sansynligvis sitter de på såpass store verdier at hun sitter godt i det selv om mannen stikker.

Skrevet

Godt når slikt løser seg :) Er lov å juble for å få hjelp selv om man ikke får til å jobbe.

Vi "slasker" som lever på uføre blir faktisk glade for pengene skjønner dere :)

(ikke HI).

Skrevet

Mannen din har over 2 millioner i året,og du har liksom fått innvilget uføretrygd og småbarnstillegg til den nette sum av opp mot 26.000 kroner???

hehe, nice try ;-)

Skrevet

jeg ble syk for 2 år siden å har ennå ikke fått noen "kur" jeg lever i et smerte helvette, men jeg prøver å holde ut så goodt jeg kan. Legen min har gitt meg opp og vil uføretryde meg men jeg nekter! JEG er ikke intr i å ha det stempelet på meg.. Jeg klarte å starte for meg selv og tjener nå dobbelt så mye som jeg ville gjort om jeg var uføretrygdet :) jeg har utbetalt 40 lapper i mnd så jeg er stolt :D ta den du :)

Skrevet

du får ikke barnetillegg om du ikke er enslig

Skrevet

All respekt til Fru_Heidi! Trodde ikke det fantes sånne som deg lenger.

Skrevet

Hva hadde du i grunnlønn da? Siden du får så mye utbetalt...

Trodde det var en grense for sånt?

Skrevet

Hvordan i alle dager klarte du å få 26.000,- i måneden ETTER skatt når mannen din tjener 2 mill?

Det brevet skulle jeg likt å sett. Tror ingenting på deg nemlig, så lukurativt er det ikke å være ufør og ihvertfall ikke når mannen tjener så bra.

Skrevet

Fru Heidi..Vi er i samme situasjon, godt det finnes flere som ikke bare vil snylte på samfunnet, men somønsker å bidra og klare seg selv..

Tror faktisk mange av de som får uføretrygd egetlig ikke har like mye bruk for det som andre, og man skryter ikke av det.

Skrevet

Jeg håper du ikke er av dem som har "spilt" deg til uføretrygd.

Selv har jeg kjempet i mange år etter en ulykke. Klarer å jobbe noen få korte dager og er faktisk stolt av det. Etter en lang prosess hos NAV, ser det nå ut til at jeg får innvilget det jeg har søkt om. Jeg blir glad om det skjer, men det er med bismak. Jeg vil jo heller ha vært frisk!

Jeg har lang utdanning og var på vei opp karierrestigen + mange interessante hobbier - alt dette mistet jeg.

Skrevet

Stygt å lage trollinnlegg om trygdeinntekter. Karma is a bitch vet du, plutselig sitter du der og trenger det....

Skrevet

Du må være særdeles heldig, for jeg trodde tidsbegrenset ufør var en saga blott jeg... De forsvant nemlig med innføring av AAP...

Skrevet

Gratulere da :) jeg jobber fullt å får kunn 18 000 utbetalt i mnd, har 3 barn jeg også så ikke mye å rutte med. Mannen har ca 450 000 i året. så vi kan ike skryte, men klarer oss...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...