Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Har dere andre gravide fått krysset av for rubella antistoffer påvist? Eller ikke påvist? Hva er vanligst?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 De aller fleste er jo vaksinert, så de aller fleste har jo antistoffer. Er du vaksinert, så trenger du ikke bekymre deg =)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Vi litt "eldre" har ikke blitt vaksiner mot det. Jeg hadde det da jeg var ca. 11 år og har da dannet antistoffer.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Jeg er vaksinert, fulgt vanlig vaksinasjonsprogram, men har ingen antistoffer igjen. Det er ikke vanlig, men heller ikke direkte uvanlig fikk jeg beskjed om. Jeg må bare vaksinere meg innen to uker etter jeg har født.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 Ja det er vanlig at man må re vaksinere seg. Lurer på om mange vet det og gjør det. Har man ikke antistoffer og er gravid må man være veldig forsiktig i forhold til smitte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå