Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Kommer ikke helt på noen andre ord. Tenkte da på sultkatastrofen i Afrika, opprør i London, nedgang i Børsen, terror i Oslo, Sola som eksploderer osv.... Det er liksom mye som skjer på en gang.... Litt nervøs at det også skal bli opptøyer her i Oslo, men det tviler jeg sterkt på. Men på en annen side så vet man jo aldri. Akkurat som det skjedde i Oslo og Utøya
Gjest ->>- Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Definitivt en gang. Ikke nå. Det skjer ikke noe mer baluba i verden nå enn det bruker å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Så søtt innlegg! Nei du kjære...verden går ikke under. Anbefale deg å lese opp må kjemi og fysikk - og gjerne astrologi. Så legg bort nettavisene!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Jeg tror verden står ovenfor en omveltning, og at folk må belage seg på at ting ikke blir som før. Uten å være helt katastrofe tenker. Folk må mene hva de vil. Men tror nok det er viktig å starte å innse at ting ikke skjer uten grunn.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 Ja, tror jeg må nok gjøre det. Har lest for mye om terror at jeg begynner nesten og blir nervevrak. Synes det er mye fælt som skjer nå, men det er egentlig stort sett det samme. Nei, for slapper av og beroliger meg at vi bor i ett trygg land. Hilsen HI
Mirakelbabypåvei Skrevet 9. august 2011 #7 Skrevet 9. august 2011 Om det ikke hadde vært katastofer og folk ikke døde som følger av det, så ville jorden vært overbefolket. Må likevell signere innlegget over, tror verden står for en omvending, håper den er til det beste!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #8 Skrevet 9. august 2011 Det tror jeg også. At verden forandrer seg, og jeg håper at det forandrer seg til det bedre. Var det ikke noen som spådde at det kommer til å skje et eller annet i 2012? Hilsen HI
Mirakelbabypåvei Skrevet 9. august 2011 #9 Skrevet 9. august 2011 Jo. Dette er deg også laget en film om. Het ikke den 2012? Aner ikke, men det er blitt spådd opp til flere ganger at jorden skulle gå under.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #10 Skrevet 9. august 2011 Det var i 2000 verden skulle gå under..... Gjorde den det?? :-)
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #11 Skrevet 9. august 2011 Kjære deg. Solen eksploderer ikke. Den har CME som vanlig. Solen har vært uvanlig stille denne solsyklusen som strekker seg fra solar minimum til solar maksimum. Anbefaler deg å lese ekte vitenskap og ikke VG.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #12 Skrevet 9. august 2011 Nei, men man ser jo at verden har forandret seg i forhold til teknologi og kriminalitet. Kriminalitet har blitt tøffere og unger er ikke så redde lenger. De tør mer, og tyr mer til vold enn før (tror jeg). Filmene og spill har blitt tøffere. Jeg merker ihvertfall stor forskjell fra 80-tallet og nå. Men kanskje det er noe jeg innbiller meg. Om ikke verden går under, så er det en STOR forandring.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #13 Skrevet 9. august 2011 Regner med at du blingset da du skrev "astrologi", og at du mente "astronomi"?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #14 Skrevet 9. august 2011 Hva har det med endetidsvarsler å gjøre? At verden har forandret seg når det gjelder teknologi, har man kunnet sagt i et hvilket som helst øyeblikk de siste fem hundre årene. Når det gjelder kriminalitet: Er du sikker på at den er tøffere nå enn den har vært tidligere i historien?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #15 Skrevet 9. august 2011 Ta en titt på middelaldren. Da var det voldelge tilstaner da!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #16 Skrevet 9. august 2011 Om jorda går under slik som spådommene sier om 2012, 26 September 2011 osv osv så kunne det ikke brydd meg mindre. Ingen av oss overlever da likevel. Dessuten har det vært sultkatastrofer, massakrer, og krig i alle år, og jorda består fortsatt.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #17 Skrevet 9. august 2011 Tar man en titt på det som betraktes det siviliserte samfunnet, så har vi vel ikke mindre kriminalitet. Dette kommer jo ofte hånd i hånd med de sosiale lag vi kommer fra også. Men når man så tar i betraktning at vi faktisk skal leve i et sivilisert samfunn, burde kriminaliteten være på et helt annet nivå. Ergo er det ikke rart at mennesker som lever i et ganske beskyttet samfunn vil reagere med vantro og sinne når det først skjer noe. Jeg har svart på denne tråden tidligere i dag også, og påpekte da at verden står over for en omveltning. Jeg tror ikke nødvendigvis den blir altfor positiv for alle, og at det krever tid og energi for å kunne takle masse ting som kan skje rundt oss. Men om man innstille seg på at vi må endre kurs for at verden skal bli bedre, så kan det være vi klarer å gjøre tilværelsen langt bedre for alle. Det er vel drømmen til de fleste.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #18 Skrevet 9. august 2011 Nei, det tror jeg ikke. Tror hverken på "kristelig" dommedag, eller på det new-age tullet om paradigmeskifte og oppvåkning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå