Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Og er dere enda kvalm av de tingene? Det er snart to år siden jeg ble gravid og da ble jeg kvalm av ganske så mye. Spydde opptil tre ganger om dagen og ble til og med kvalm bare ved å tenke på noe. Tålte plutselig ikke listepop, hip hop og rap mer, det er det jeg stort sett alltid har hørt på. Men tålte derimot country og 80-talls rockeklassikere (!). Ikke var det det at jeg har hørt det som barn heller, for jeg ble født i 92. Ble også kvalm av butikker og unngikk å dra å handle. Shopping har også vært en storfavoritt hos meg:-) Tålte ikke å svelge tabletter og klarte ikke å ta kosttilskudd mer. Det trenger man jo de første månedene. Gikk bra med både meg og min datter, hun ble født frisk som en fisk:-) Hva ble du kvalm av? Noen merkelige ting?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 jobber som sykepleier, og blir uvel av lukter. Heldigvis for pasientene er jeg sykemeldt, for det var ufint å stå å brekke seg og løpe for å kaste opp:(
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 ALT... allerede i uke 3 så kjente jeg kvalmen... jeg ble sjøsjuk av å høre vaskemaskin, lyden av rennende vann....alle smaker og dufter som finnes... spøy 10-15 ganger hver dag i ni mnd.... med noen innleggelser.... til og med når folk snakket for høyt, så ble jeg kvalm av at jeg så for meg lydbølgene som kom ut av munnen på de som snakket... Helt helt grusomt. Min familie måtte derfor snakke meget monotomt dersom de ikke ønsket å bli avbrydt av at jeg spøy...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå