Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Hode: Ja Kinn: Ja Overleppe: Nei Hake: Nei (men skjeggstubb går bra) Bryst: Ja Mage: Nei Rygg: Nei Armhuler: Ja Armer: Ja, men ikke mye Kjønnshår: Ja Rumpe: Nei Lår: Ja Legger: Ja
Mirakelbabypåvei Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Hode: Ja Kinn: Ja (Helskjegg) Overleppe: Ja (Helskjegg) Hake: Ja (Helskjegg) Bryst: Litt Mage: Litt Rygg: Nei Armhuler: Trimmet Armer: Ja, men ikke mye Kjønnshår: Trimmet Rumpe: Ja Lår: Ja Legger: Ja
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Det kunne ikke falle meg inn å kritisere eller kommentere hvor mannen min har hår. Det han har fra naturens side, har han, og det er sånn det er. Han barberer seg, ja, i fjeset, men det er det hele. Er det ingen ting som er naturlig lenger?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Hode: Ja Kinn: Ja Overleppe: Ja Hake: Ja Bryst: Ja Mage: Ja Rygg: Nei Armhuler: Ja Armer: Ja Kjønnshår: Ja, men bå barbere pung og p*** Rumpe: Litt dun, men ikke massive mengder Lår: Ja
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Hode: Ja Kinn: Nei Overleppe: Nei Hake: Nei Bryst: Ja Mage: Ja(ser rart ut om det kun er på brystet) Rygg: Nei Armhuler: Nei Armer: Ja, men ikke mye Kjønnshår: Trimmet kort kort eller barbert Rumpe: Ja noe Lår: Ja Legger: Ja
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 Klart menn har hår fra naturens side. Noen menn er hårløse som unger, andre er pelskledt som bjørner. Må da være lov å snakke om hva vi liker og ikke liker? Akkurat som at menn må ha lov til å diskutere om de liker mørke eller lyse, tynne eller fyldige damer, store eller små pupper osv.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #7 Skrevet 9. august 2011 Der de har hår. De kan jo ikke noe for det. Eneste er ansiktet, det kan barberes slik de fleste gjør.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #8 Skrevet 9. august 2011 Ja. Det er bare ansiktet som kan barberes. Hvis man prøver å trimme eller barbere andre kroppsdeler, kan barbermaskinen eksplodere.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #9 Skrevet 9. august 2011 11.11 He he he, Ikke sant:) Sikker på at hun som skrev det barberer seg selv både her og der.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #11 Skrevet 9. august 2011 nen mi begynner å barbere seg på rumpeballene sine så er det slutt!! H aha haha
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #12 Skrevet 9. august 2011 Hode: Ja Kinn: Ja Overleppe: Ja, men ikke bare. Bart er ikke pent Hake: Ja - Jeg foretrekker alt eller ingenting Bryst: Ja, men det bør trimmes hvis det blir for mye. Mage: Ja, litt veiviser, men det bør trimmes av og til. Rygg: Nei!!! Armhuler: Ja, men trimmet Armer: Ja, men ikke mye Kjønnshår: MEGET trimmet. Rumpe: Nei, ikke mer enn det som "skal" være der. Lår: Ja Legger: Ja
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #13 Skrevet 9. august 2011 Hode: Kunne ikke brydd meg mindre, så lenge karen ikke har måne Kinn: Tredagers er greit Overleppe: Ja, har ikke noe imot en liten bart Hake: Igjen; litt tredager er greit Bryst: Ja, så lenge det ikke blir helt ape. Det er lov til å trimme hvis det blir litt i overkant Mage: Ja, en liten veiviser kan være sexy. Men igjen: Apetendenser er usexy, og trimming er ønskelig om veiviseren blir en busk Rygg: Nei! Armhuler: Ja, men gjerne trimmet. Hår som tyter ut av t-skjorteermer er grøss Armer: Mellomting? Nakne armer ser teit ut, men jeg liker å kjenne at jeg klemmer et menneske, ikke en gorilla Kjønnshår: Helst ikke ... Foretrekker (men forventer ikke) glattbarbering, men trimming går fint det også. Dessuten ser stasen mindre ut hvis den drukner i en busk Rumpe: Jeg forventer ikke at han barberer rompa nei ... Foretrekker selvfølgelig en relativt hårfri rompe Lår: Ja Legger: Ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå