Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #1 Skrevet 9. august 2011 Eller er dere med? Har ei lita på 3 år som er invitert i bursdag til en i barnehagen. Hun har aldri vært der før ,og jeg tviler på at hun går inn alene. Når dere inviterer så små barn,regner dere med at foreldre blir med inn,eller at de små kommer alene? Jenta mi kan være utagerende om hun er litt usikker på situasjonen,så jeg er litt bekymret.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Hvis hun er det, så ville jeg ha blitt med. Til min største trengte jeg ikke, men til minste måtte jeg være med for h*n var usikker.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 Ja, mine går alene. Vi har ikke invitert til barnebursdag før de har fylt 4 år nettopp fordi jeg helst ikke vil ha andre foreldrene hengende inne hos oss når besøket pågår. Selvsagt har det vært noen som enda ikke er fylt 4 år der da, men det har alltid gått fint. Hadde jeg invitert til en 3 årsdag, hadde jeg forventet at kanskje noen foreldre vile bli værende, og da ansett det som ok.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Min har gått alene siden første selskap da han var 3. Men han er veldig trygg og sikker gutt. Når jeg inviterer regner jeg med at de som klarer å være alene er alene, og de som er usikre har en av foreldrene med seg. Å ha alle foreldrene der blir litt for mye, men ingenting er mer tidkrevende enn en som blir forlatt for tidlig.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 Jeg tenkte at jeg skulle prøve å få henne til å gå alene,men oppholde meg i nærheten så de kan ringe om alt skjærer seg. Nekter hun å gå inn så får jeg bare høre med foreldrene om det er greit om jeg blir med inn. HI Takk for alle svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå