Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er dette,leste en plass at har man sex 5 dager før EL er det sjangse for gutt og har man sex 4,3,2 dager før så er det jente..vi tenkte og prøve på jente etter 3 gutter.men så blir jeg så fort gravid at jeg lurte på og vente til 5dager før EL ikke noe tettere men siden vi skulle prøve på en jente så ble jeg litt usikker..noen som kan gi meg råd?:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde sex dagen etter eggløsning, og her ble det gutt :-) Guttecellene lever kortere, men svømmer raskere. Det vil si at har du sex rundt eggløsning (samme dag, eller dagen etter) blir det gutt, mens har du sex noen dager før eggløsning blir det jente. Dette for at da er guttecellene døde siden de lever kortere, mens jentene har nådd fram til når egget slippes.

Lykke til :-)

Skrevet

tusn takk:D ja va mener du er best ang prøving?5 dager før 4?hadde vært så himmelsk gøy om det klaffet :)

Skrevet

Nå er ikke jeg noe ekspert, men ville ha prøvd alt fra en uke før og fram til to dager før. Men det forutsetter jo at du vet på dagen når du har EL. Lykke til.

Skrevet

takk:D jepp jeg har kartlagt over lang tid,men eggløsningstester og temp målinger,..så bruker jeg www.fertilityfriend.com å skriver inn i..helt genial:)så skal kartlegge helt til i oktober bruke god tid før jeg evt prøver.bruker ikke prev nå men kondom så ikke uhell skal skje :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...