Gå til innhold

Hårfarge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken hårfarge har du, barnefar og foreldrene deres?

Hvilken hårfarge har barnet/barna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-Jeg hadde mørkebrunt hår ved fødsel, men ble lysere i håret når jeg nærmet meg 10 år. Nå har jeg lysebrunt hår, kommunegrått lysebrunt. Har helt pinnerett hår.

-Barnefar er lysblond i forskjellige nyanser også har han de nydeligste krøllene:-)

-Mormor hadde veldig lyst hår når hun var liten, men når hun ble tenåring fikk hun brunt hår (uten å farge det selvfølgelig). Hun har litt krøller i håret.

-Morfar har alltid vært lys, på det mørkeste er han mørk blond. Helt rett hår.

-Farmor er også blond, men litt mørkere enn barnefar. Noe fall i håret.

-Farfar aner jeg ikke.. Er ikke blitt introdusert for han noen gang, kan ha sammenheng med at barnefar ikke visste om faren sin til ganske nylig.

Vår datter har lysblondt hår med krøller:-) Men er veldig sikker på at hennes hårfarge kommer til å bli mørkere, nå er det jo nesten helt hvitt (ett år gammel).

Skrevet

mamma er rød, pappa er rød og jeg er rød! ale blå øyne.

mannen min er blond, og blå øyne. Blir knallbrun på sommeren

er veldig spent på den lille i magen.

Øyefarger er vel genetisk?

Skrevet

Pappa er (var) rødtopp. Nå er han mer golden retriever. :P Mamma er blond. Jeg er rødtopp. Det lå noen ginger-gener og lurte i mammas pott gitt...

Skrevet

Jeg og begge mine søsken er blonde og blåøyde. Mor er blond og blåøyd, far har mørkt hår og blå øyne. Besteforeldrene mine er mye det samme. Lite spennende der, med andre ord :P

Skrevet

Jeg: mellomblond, mamma: mørkebrunt, pappa: blond

Samboer: brun, svigermor: mørkblond, svigerfar: mørkebrun

Våre 2 barn: mellomblond (med rødskjær!) og brun

Skrevet

Orginalt har mamma, pappa og svigerfar mørkt hår (brunt), svigermor er jeg ikke sikker på.

Jeg har litt sånn kommunefarget, mannen min har nesten svart.

Eldste har brunt hår, med det som ser ut som rødlige striper i. Yngste er blond.

Skrevet

Samboeren min har vel egentlig blondt sier han (ikke lett å se, har jo så kort hår) jeg har vel egentlig en eller annen brunfarge (..født med svart, deretter blondt, så brunt, men frisører sier mørk blond) og sønnen vår har blondt foreløpig:-)

Mamma har brunt, pappa har svart (He he, så har jeg en søster med rødt og bror med blondt)

Foreldrene hans har ... jeg vet ikke.

Skrevet

Jentungen - mørkt med rødskjær, brune øyne.

Jeg - Mørkt hår, brune øyne

Far - Mørkt hår, blå øyne

Min far - Mørkebrunt hår, nesten svart, brune øyne

Min mor - Mørkt hår, grønne øyne

Hans far - Mørkeblond, blå øyne

Hans mor- Mørkeblond, grønne øyne

Skrevet

På vidergående lærte vi om dette med øyenfarge men husker ikke helt hvordan det er. men da var det fks at dersom mor har grønne øyne og far brune så er det mest sannsynlig at barnet får brune(brukte bare et eksempel nå)

min mor og mine søsken og jeg har kommunegrått hår, min far har svart går og brune øyne.. vi søsken har grønn øyne med litt brunt i. Min datter har brunt hår med litt blondt i, ser ut som hun har lyse/blonde striper i håret og de blir mer tydlig nå om sommeren når sola skinner. hun er 2.5 år. Hennes far har brunt hår med litt rødt i seg bf har brune øyne mens barnet har brune med grønt i seg.

Skrevet

jeg har brunt hår og brune øyne. Hadde blondt hår som liten, som ble mørkere med årene.

Barnefar har mørkebrunt hår og blågrønne øyne.

Jentungen vår har mørkebrunt hår og brune øyne.

Min far har mellomblondt hår og lyseblå øyne.

Min mor hadde mørkebrunt hår og brune øyne.

Hans mor har mørkebrunt hår og blå øyne.

Aner ikke hva hans far har da han ikke har vært I bildet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...