Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 løpe rundt og tisse overalt ute i hagen og på lekeplassen? Sønnen til venninnen min får det og jeg synes ikke noe om det. Han flyr rundt og tisser på plenen, på busken, i badebassenget, på ballen osv. Han synes det er kjempemorsomt og ler hver gang han tisser. Føler liksom at jeg ikke har lyst at sønnen min skal være der og ta på alt som er blitt tisset på.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Nei, det får de ikke lov til. Når vi er på skogsturer og telturer i utmark så er det greit og når en veldig nøden kar bare mååååå tisse så kan han få vanne blomsterbedet, men han vet godt at det bare er i unntakstilfeller at det er greit. Det normale er at man tisser i do. Det tror jeg de fleste oppegående lærer barna sine.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Du sier ingen ting om hvor gammelt dette barnet er. Jeg hadde ikke syntes det var greit hvis barnet hadde sluttet med bleie. Da hadde jeg sagt fra.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Om han holder på å slutte med bleie, så er dette faktisk en anbefalt metode i sommerhalvåret Ellers er det ikke helt greit å tisse der en står. En kan gjemme seg bak en busk eller noe, men ikke der en oppholder seg.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 det er en stund siden han sluttet med bleie og jeg synes faktisk det er ganske ekkelt når han tisser overalt. Helt greit at man noen ganger må tisse ute når man ikke rekker til doen, men å tisse der andre leker og til og med tisse på lekene synes jeg blir for ekkelt altså!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #7 Skrevet 8. august 2011 Nei, det er overhodet ikke greit. Det er kun om vi ikke har tilgang på et toalett f.eks i skogen, om vi er ute og kjører og må stoppe langs veien o.l.. Men det skal gjøres diskré.. Rett og slett uhygienisk og kvalmt, hadde ikke vært så mye sammen med dem, nei...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #8 Skrevet 8. august 2011 Æsj, den er drøy! jenta vår tissa også en del utendørs i fjor vår/sommer når hun nettopp hadde slutta med bleie. Da kom trangen så fort at det bare var å dra ned buksa der vi var (prøvde selvsagt å finne et litt diskre sted). Nå er det en selvfølge å bruke do, selvom behovet melder seg mens vi er utendørs -gitt at det finnes do i nærheten.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #9 Skrevet 8. august 2011 Niks, våre barn tisser på do. Eller selvsagt; f.eks. på tur så kan man jo bli helt nødt, og da drar vi ned buksa og tisser ut i en busk, en grøft el.l, men ikke f.eks. midt i stien. Grisete, synes jeg, å la barnet tisse overalt!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #10 Skrevet 8. august 2011 På stranda ser jeg foreldre som flytter seg bort fra der de sitter og bort til andre når ungen skal tisse, unger som er så små at de får hjelp av foreldrene. Opplevd unger som tisser 1/2 m fra meg, gutt på et par år som veiva i vei med fanten, var redd for å bli tissa ned. Etter på gikk mor og sønn tijbake til sin plass og satt seg. Jeg var målløs.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #11 Skrevet 9. august 2011 Nei, er vi ute finner vi et diskret sted.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 9. august 2011 #12 Skrevet 9. august 2011 Nei, selvsagt ikke! Det hender av og til at de plutselig har trukket ned buksen og begynt å tisse på upassende steder, men da har vi forklart dem etterpå at dette ikke er noe vi gjør. Om vi er ute og de må tisse, og vi er for langt unna et toalett, så går unna til en skog eller noe langt unna offentlige steder, og så får de tisse der i stede.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #13 Skrevet 9. august 2011 nei mine får pent gå inn på do eller vente til vi finner et do å tisse på. Er vi i skogen finner vi et tre å tisser bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå