Gå til innhold

Bærum sykehus - en vits!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om flere har negative erfaringer med nevnte sykehus. Mannen min har nylig vært innlagt og jeg får angst bare av tanken på at vi kanskje må inn igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det jo fritt sykehusvalg, så han/du MÅ ikke inn igjen

Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer derfra. Det var riktignok drepende kjedelig å ligge på barsel, men det er vel som det skal være.

Skrevet

Så lenge det er ø-hjelp har man ikke valg! HI

Skrevet

Jeg har opplevd både positivt og negativt ved det sykehuset- fritt sykehusvalg så hadde nok valgt ett annet ett om mulig...

Skrevet

Jeg har posetive og negative erfaringer derifra . Tror desverre det er slik på alle sykehus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...