Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Lurer på om flere har negative erfaringer med nevnte sykehus. Mannen min har nylig vært innlagt og jeg får angst bare av tanken på at vi kanskje må inn igjen!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Nå er det jo fritt sykehusvalg, så han/du MÅ ikke inn igjen
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Jeg har bare gode erfaringer derfra. Det var riktignok drepende kjedelig å ligge på barsel, men det er vel som det skal være.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Så lenge det er ø-hjelp har man ikke valg! HI
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Jeg har opplevd både positivt og negativt ved det sykehuset- fritt sykehusvalg så hadde nok valgt ett annet ett om mulig...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 Jeg har posetive og negative erfaringer derifra . Tror desverre det er slik på alle sykehus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå