Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Hvorfor og hvor gammel var du? Jeg vurderer å flytte langt bort og bytte navn (både fornavn og etternavn). Utrolig lei av hva navnet mitt fører med seg (som jeg personlig ikke har noe skyld i).
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Byttet etternavn da jeg giftet meg. Angrer på det nå. Det blir liksom ikke helt meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå