Smilefjeset Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Føler Finn.no er så proppfullt at det blir borte i mengden med en gang... Selger tøy som ikke har vært brukt i barnehage og som har god kvallitet, så føler det blir litt borte i alt mulig som legges ut på Finn...
Galskapens overhode Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 kjønn og størrelse? Kanskje noen her er interessert (selv om jeg vet det ikek er lov til å selge her)
mamman til Fillip Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Om du tilfeldigvis har vinterdress til gutt i str 86 blir jeg glad!
sneipen <3 snuppa Skrevet 10. august 2011 #4 Skrevet 10. august 2011 eller vinterdress str 92? jente. og ytterklær str 116-122. gutt
Dægern døtte Skrevet 10. august 2011 #5 Skrevet 10. august 2011 Jeg har ofte lagt klær ut på finn.no og er veldig enig med deg! Den siste tiden har det blitt ille syntes jeg, annonsen blir fort "borte"....men har alltid i tilegg lagt ut annonsen på facebook og får napp fortere der en annonsen på finn. Bare et lite tips:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå