Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Penner, klistermerker, strykejern. Hvordan merker dere de ulike tingene?
Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :) Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Jeg bruker penner og skriver der jeg kan det. Må jeg bruke strykelapper, bruker jeg bare rettetanga mi så slipper jeg å knote med strykejernet. På matbokser o.l bruker jeg klistrelappene.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Klær stryker jeg på, mens regntøy, gummistøvler skriver jeg på. Matbokser, drikkeflaske, sko etc..setter jeg klistrermerker på..
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Jeg bruker penn på mest mulig, hater å stryke og har hvertfall ikke tålmodighet til å bruke flere timer på å stryke på små lapper når jeg kan oppnå det samme i løpet av mye kortere tid med en tusj... På matbokser, smokker ol har jeg brukt klistrelapper og de har jeg også brukt på klær jeg vil merke litt bedre, som utedresser og også mørke sko hvor tusjen ikke syns (riktignok med vekslende hell, men de har stort sett holdt lenge nok til at barna og de ansatte har lært seg hvilke sko som er våre...). På hjemmestrikket ull og andre ting hvor tusj eller klistrelapper ikke egner seg har jeg brukt merkebånd fra sabo.no som jeg har sydd på.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 På det meste broderer jeg inn navnet til barnet med små korssting. tar litt tid, men det blir jo så pent! Kan ikke gjøre det på regntøy, da blir det jo hull. Da stryker jeg på lapper.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Bruker merkepenn på absolutt alt. Kjøper en merkepenn beregnet på tøy i bokhandelen og skriver ivei. På smokker o.l. bruker jeg en merketusj til CD, de sklir ikke utover og sitter spesielt godt på glatte overflater.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #7 Skrevet 8. august 2011 Bruker strykelapper og penn til klær og klistremerker til matbox,drikkeflaske,leiker og sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå