Gå til innhold

Harry Potter til en fireåring?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett dem, men har hørt at de er ekle. Og da er det voksne som har sett dem.

Skrevet

Tviler på at hun har vist lille S "de filmene", det er helt sikkert snakk om den første filmen. Slett ikke like ille som de resterende.

Både nr 1 og nr 2 har så vidt jeg vet 8 års grense. Til sammenligning har Alladin og Den lille havfruen 7 års grense.

Filmene som kommer lenger ut i rekka er skumle og ikke noe for småbarn.

Jeg venter litt med å vise filmene til fireåringen min, men mest fordi jeg er mest utålmodig på å lese boka for henne og jeg tror hun får bedre utbytte av den om et år eller to.

Skrevet

Nr 1 har 7 års aldersgrense.

Skrevet

Den første og tildels den andre går nok an for en fireåring å se, det kommer nok litt an på fireåringen også. Her var f eks Charlie og Sjokoladefabrikken mer skummel enn den første Harry Potter.

Jeg og mannen var på kino nylig for å se den siste Harry Potter, og da fikk ikke engang 9 åringen være med, selv om han ville hatt lov, det er ganske mye action og vold syns jeg...

Skrevet

På den nye filmen er det satt 11 års aldersgrense og er merket med absolutt nedre grense. De som har 7 årsgrense kan man ta med 4 åringer om de har følge av voksne.

Skrevet

Minste min så flere av disse når han var i 4-5 årsalderen, men han forsto nada av handlingen. Så nå har jeg banket inn i skallen på gubben at ungen ikke skal se disse før han er gammel nok til å forstå dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...