Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 http://homlepongane.blogspot.com/ Er ikke de filmene alt for voksne til en så liten? Og en fireåring forstår vel ingenting av det?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Har ikke sett dem, men har hørt at de er ekle. Og da er det voksne som har sett dem.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Tviler på at hun har vist lille S "de filmene", det er helt sikkert snakk om den første filmen. Slett ikke like ille som de resterende. Både nr 1 og nr 2 har så vidt jeg vet 8 års grense. Til sammenligning har Alladin og Den lille havfruen 7 års grense. Filmene som kommer lenger ut i rekka er skumle og ikke noe for småbarn. Jeg venter litt med å vise filmene til fireåringen min, men mest fordi jeg er mest utålmodig på å lese boka for henne og jeg tror hun får bedre utbytte av den om et år eller to.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Den første og tildels den andre går nok an for en fireåring å se, det kommer nok litt an på fireåringen også. Her var f eks Charlie og Sjokoladefabrikken mer skummel enn den første Harry Potter. Jeg og mannen var på kino nylig for å se den siste Harry Potter, og da fikk ikke engang 9 åringen være med, selv om han ville hatt lov, det er ganske mye action og vold syns jeg...
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 På den nye filmen er det satt 11 års aldersgrense og er merket med absolutt nedre grense. De som har 7 årsgrense kan man ta med 4 åringer om de har følge av voksne.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2011 #7 Skrevet 9. august 2011 Minste min så flere av disse når han var i 4-5 årsalderen, men han forsto nada av handlingen. Så nå har jeg banket inn i skallen på gubben at ungen ikke skal se disse før han er gammel nok til å forstå dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå