Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Og hvordan påvirket dette barna? (eller barnet deres) Jeg og samboer har kranglet i mange år..men begge 2 er vel redde og sløve og ingen av oss går fra den andre... Prøver å IKKE krangle foran barna, men jeg vet at barna får med seg at det alltid er sur stemmning mellom oss.. Jeg er nå blitt deprimert av forholdet og deprimert av dårlig samvittighet for barna:(
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Ja ,er i et sånt forhold akkurat nå. Men i dag bestillte jeg time til parterapi:) Mitt råd er at du gjør det samme,du vil føle deg 100kg lettere i hue når du tatt det steget å få hjelp. hvis dere ønsker ha det bra det vil si? det regner jeg med dere vil også for barna sine skyld. For de fortjener ikke bråk og foreldre som er deppa og at et hele tiden r dårlig stemmning i huset. Barna får med seg mere enn du trur men noen barn er mere mottagelig enn andre for akkurat bråk og krangling. Vårt barn er ikke blitt sååå påvirket som jeg trudde han skulle bli men nå er det liksom nok. vi er bare nødt å få det bedre for hans skyld:) tenk sånn. barna viktigs:) lykke til:)klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå