Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Er ei gift jente på 34 år egentlig fornøyd med livet, har bare utrolig lyst på jentesex. Drømmer om det hele tiden. Blir kåt av tanken på to jenter sammen osv Andre?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Tror ikke det er så uvanlig at jenter føler det sånn i perioder, selv om de er hetero. Jeg har hatt elskerinne forhold til venninner i yngre dager men anser meg selv som hetero. Anbefales :-)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Det er helt vanlig å være biseksuell (det er ikke det samme som bifil). Jeg er selv biseksuell, og har gjerne sex med jenter hvis jeg har lyst. Men jeg er singel, da Du får fantasere og nyte tanken litt!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Jeg tror at man kan få et bedre sexliv dersom man tør å leve ut sine fantasier om jentesex. Man kan bli bedre kjent med kroppensin på en helt annen måte enn det man kan med en mann.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Det er ikke alltid så lurt å leve ut fantasiene. Noen ganger er ting rett og slett bedre som fantasi, enn som virkelighet.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Jeg var 22 år, singel og hetero da jeg fant ut at jeg skulle leve ut jentesexfantasien. Nå er jeg 23, bifil og samboer med verdens vakreste jente. Shit happens.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #7 Skrevet 8. august 2011 Er mannen din positivt innstilt til å ha med en tredjepart på leken?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #8 Skrevet 8. august 2011 Om du får med/ får tilatelse av mannen din, er det vel ingenting i veien med å prøve? ;-) Jeg og mannen hadde med oss en annen jente før vi ble gift. Var supert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå