Gå til innhold

Reise på ferie til Egypt 2 mnd før termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du gjort det? Jeg fødte langt på overtid med begge jeg har fra før, så jeg tror vel neppe noe vil skje.

Hvorfor ville du evt ikke gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed av reiseselskapet vårt at jeg ikke fikk fly for at det var for nærme termin.. Og jeg hadde ikke gjort det.

Det er en helt annen bakterieflora der nede og er ikke noe særlig om du skulle være så uheldig og bli syk.

Skrevet

Jeg ville ikke reist dit så tett opp til termin. En ting er flyturen. Du nermer deg det tidspunktet da flyselskapene ikke vil la deg fly.

Det viktigste er likevel at det er veldig vanlig å bli syk når man er der på ferie. Jeg kjenner mange som har vært i Egypt. Jeg har vært der selv også, men jeg kjenner ingen der ikke minst en i reisefølget har fått mageproblemer. For de fleste går jo det helt fint, men jeg ville ikke utsatt fosteret for den risikoen.

Skrevet

Jeg har vært i Egypt for litt over et år siden og jeg hadde IKKE reist dit. Nå kommer det an på hvor du reiser i landet da, men alikevel... Annen bakterieflora som nevnt, VARMT, vi var innom sykehus der i forbindelse med et kutt - det skulle være et av de beste sykehusene der vi var - møkkete og mange år tilbake i tid instrumentellt og kunnskaplig sett (der vi var). På toppen av det hele blir du behandlet som spedalsk når du kommer på norsk sykehus innen et år etter å ha vært i Egypt. Da snakker jeg om gule frakker, mundbind, isolat for deg og dine kjære.

Jeg hadde ventet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...