Appelsindyret Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Min lille gutt fyller ett år om bare få uker. Det er invitert til bursdag, og alle de inviterte lurer selvfølgelig på hva lillegutt ønsker seg til bursdagen sin. Noen som har noen gode ideer på hva jeg kan føre opp på ønskelisten hans?
totette* Skrevet 9. august 2011 #2 Skrevet 9. august 2011 Jenta mi begynte å intreressere seg for byggeklosser og duplo-lego i den tiden. Og 'ute-leker' som bøtte og spade etc.
*3 prinsesser* Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Å det er jo masse gøy! Bankebrett Ball My little people av Fisher price ( anbefales) Bøtte og spade Putteboks Fisher price hund som barnet drar etter seg Fisher price myk bamse som man kan trykke på over alt og får høre sanger, farger, regler og div Pekebøker Barnets første sko Til barnehagen; En liten sekk, matboks, drikkeflaske, regntøy og støvler Biler Bil til å sitte på og sparke fra med bena og dytte foran seg Fisher pice kopper som kan brukes som stabletårn, putte oppi hverandre eller i badekaret fylle vann i eller i sandkassen fylle sand i. Barnecd Lekeinstrumenter som feks tromme Tykke fargestifter og rableblokk Maling, og da trenger du sikkert heldekkende forkle ( babybjørn har et med ermer) Tror jeg stopper her, men kunne nok ramset opp i det uendelige! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå