Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 skjer så mye vondt for tiden kjenner jeg. -bestemoren til min mann får ikke operere da legene finner ut at hun feiler flere ting. hun har hvert alvorlig syk i et år og må vente i kansje et år til for å få noe mer hjelp. -huset vi kjøpte er det mer feil og mangler med enn vi trodde. og mye som haster. noe vi ikke ha penger til. -jeg har feila på teori prøven mange ganger nå. og har tidspress på meg for å få lappen da jeg må ha den til vintern. -svigermor lager så mye problemer ut av noe som ikke er noe, og dette er slitsomt. - mye bursdager fremover. min blant annet. og det er en dag jeg vil helst glemme. -svigerfar sliter mye med deprisjon for tiden. -mamma sliter med å få seg jobb. og sliter dermed økonomisk. vi hjelper henne så godt vi kan med ting. -morfaren min er inn og ut av sykehuset hver måned. og alle venter på at kroppen hans ikke klarer mer. -jeg sliter mye med mine sykdommer. noe jeg ikke vil gå inn på hva er. -jeg er sliten etter å ha jobbet masse i det siste, og jobber masse når jeg er hjemme med huset. jeg prøver så godt jeg kan å ha det gøy med barna. er ofte på sykkel tur med ungene. jeg vil ingen vei med dette. bare godt å få det ut.
Sussa85 - snart 2? Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Vil sende deg en kjeeempegod klem!! Og sende masse gode tanker..og håper at ting blir bedre for deg etterhvert!! Jeg forstår godt du er trist og lei deg!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Først og fremst vil jeg bare gi deg en god klem ) Også, mtp teorien. Har du prøvd den prøva på atl.no ? Jeg pugga på den noen dager da jeg også slet veldig med teorien, og da klarte jeg den med en gang Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 jeg har prøvd. men jeg sliter sånn med å huske ting jeg leser. jeg lærer best i praksis. ingen vil øvelsekjøre med meg. skal ha kjøre time igjen nå denne uken så håper kansje det vil hjelpe meg en del takk for klem og svar. =)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Du er ikke alene! Jeg har kanskje ikke så mye annet rundt , men har nok med meg selv og mine problemmer alikevel... Ta vare på deg selv og barna dine og ta en dag av gangen,mitt råd..selv om det er vanskelig!! Jeg vet KLEM
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Hvor bor du HI? Huff ikke så lett det forstår jeg. stooor klem til deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå