Lovemelikeyoudo Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Har brukt Reima år etter år og er veldig fornøyd med de!! Spesielt til de minste. Er det noen dresser som er like vanntette, lette og gode som Reimatec? Er skeptisk=) Liker veldig godt at dressene er glatte inne så ikke klærne "henger seg opp"...
Zitro Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 jeg har en førsteklassing og hvis jeg får tak i ReimaTEC+ i stor nok størrelse så går jeg får den... er så deilig at dem er så glatte inni :-) Må ha str 134.
sillyfilly og Olivia Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 Jeg kjøpte Reimatec til halv pris i våres. Elsker Reimatec. Men hadde jeg ikke kjøpt til halv pris, tror jeg at jeg ville gått for en reflex. Veldig fornøyd med parkdressen deres.
TøffiTrynet☠ Skrevet 9. august 2011 #4 Skrevet 9. august 2011 http://www.ellos.no/dv/_/N-fh7?Nr=302984 Både han på 4, og hun på nesten 2 skal få slik dress i år. Har kjøpt dresser fra Ellos før, og har alltid vært fornøyd med kvalitet og passform. Og pris! Hadde rabattkode, så fikk de enda litt billigere også. Reima er sikkert kjempebra de, altså, men fryktelig dyre! Og jeg er lurer litt på om det virkelig er verdt prisen? Jeg kan i hvertfall varmt anbefale vinterdresser fra Ellos til de som måtte lure...
*Lissi* Skrevet 9. august 2011 #5 Skrevet 9. august 2011 Skal ha reima til mine yngste. Betalte under 1000,- for 2 dresser i januar:-)
Ksenia & Anjem Skrevet 9. august 2011 #6 Skrevet 9. august 2011 4åringen har reimatec+ og 7åringen har dress fra ellos
Serepta Skrevet 9. august 2011 #7 Skrevet 9. august 2011 Har en Reimatec + fra i fjor som er passe en sesong til.
3småtroll♥ Skrevet 9. august 2011 #8 Skrevet 9. august 2011 Jeg har kjøpt Bergans til han på 3. Det er ikke med for, men tenker det holder jeg. Han er ekstrem varm av seg så da går vi for ullundertøy, ullbukse- og genser under den:) Har brukt mye Troll-dresser til jentene og de er heller ikke med for, men med løs ulldress. Blir jo samme prinsippet:) Jentene er så store nå at de ikke vil ha hel dress (7,5 og 8,5 år)
lille sprelle Skrevet 10. august 2011 #9 Skrevet 10. august 2011 Jeg har vær veldig fornøyd med reima, men så fikk vi en polarn og pyret dress i hus i fjor. Og det er en enda bedre dress etter min mening. Utrolig slitesterk og veldig godt sydd med tanke på hette, strikker under føttene osv. Heldigvis passer fjorårets dress også i år
flypapir Skrevet 10. august 2011 #10 Skrevet 10. august 2011 Her ble reimatec`en byttet ut med ticket 2 heaven sine dresser for noen år tilbake. Er storfornøyd med dem og synes absolutt de er like gode som reima, om ikke bedre
Fire småtroll Skrevet 10. august 2011 #11 Skrevet 10. august 2011 Veldig fornøyd med Stormberg så jeg fortsetter med dem. De har en veldig grei nettside også, så på slutten av sesongen legges restene ut til en god pris. Dressen til denne vinteren kjøpte jeg i nettbutikken i våres, nyprisen var 1200,- men jeg betalte 549,- inkuldert porto tror jeg. Helt vind og vanntette, puster, slitesterke, myke og behagelige på. Den jeg kjøpte til eldstejenta i fjor passer lillesøster i år (skiller bare 1,5 år på dem), og du kan ikke se at den er brukt engang. Akkurat like fin Har også god erfaring med Lassie Suprateck, brukes denne vinteren til tredje barnet og den er like tett.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 10. august 2011 #12 Skrevet 10. august 2011 Hadde Troll dress med løst for sist vinter, de i barnehagen gav skryt for denne dressen.. Har kjøpt en ulldress til å ha i parkdressen i vinter (denne jo kan også brukes under segndressen når det blir kald) så satser på vi har det vi trenger når kulda setter inn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå