Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Har datet en mann i noen måneder. Igår havnet vi i senga.. Og jeg tenkte nå idag når jeg kom hjem.. " ja, nå bryter han vel kontakten..." Han sa takk for en fin kveld mange ganger.. Men nå er jeg redd før at han ikke vil date mer.. vi har pratet litt, men ikke så ofte som dagene før vi skulle på date, er det vanlig? At det dabber av litt rett etter og blir MER igjen når det nærmer seg date? Tekstet litt og så plutselig sa han " Nå må jeg ut og ordne bilen. Prates i morgen ettermiddag da! :-)" Har jeg grunn til å bli usikker?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Sier meg enig med anonym 21:10 ) Husk at mannfolk er enkle dyr
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Så jeg trenger ike være usikker? mener dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå