Gå til innhold

Kun fordi jeg kjeder meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det verste dere har hørt om/sett av foreldres måte å være på overfor unger? Her må det være en mamma jeg vet om som ga ungen sovetabletter for at hun skulle være stille på dagen...hun ble meldt da, og fikk oppfølging, og klarer nå ungen helt fint :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så fælt.

Her er det er venninne som presset koseklut over øynene og smukken i munnen på sønnen som lå å skrek og måtte sovne.

Samme venninne ga ikke sitt spedbarn mat før han skreik etter det. Hvis han ikke viste tegn på sult ved å vende hodet etter fingeren hennes så var han ikke sulten. Han skreik og skreik, men det var ikke tid for mat. Når han endelig fikk mat(hun var helt nazi på at det skulle være tre timer mellom hvert måltid) slukte han flaska og så helt vill ut. Han var jo skrubbsulten stakkars.

Hun brukte også en mild ferber metode da han var nyfødt. Ikke noe problem å gråte seg i søvn sa hun. Og hvis han gråt da han var nyfødt og det bare var gråt etter oppmerksomhet så lot hun han bare ligge.

Skrevet

Oj, den var drøy...hun høres ut som hun kommmer fra 70-80 år tilbake :o

Skrevet

Ja, jeg vet det. Fikk så vondt av gutten hennes jeg altså. Han gråt dagen lang og plutselig har han sluttet å gråte, kanskje fordi han ikke får noe respons?

Skrevet

Å jeg får helt vond inni meg, har spebarn selv :(((

Kan du melde henne til barnvernet ? eller gjøre noe...........

Skrevet

-Foreldrene som planla fullstendig omskjæring av datteren selv om hun gråt og ba for seg. De mente seriøst at det var en nødvendighet for å gi jenta et godt liv. Mulig de hadde rett også.

-Foreldrene som kappet av barnet en fot for at han skulle få inn mer penger på tigging. Grusomt, men på den andre siden er det mulig de hadde sultet i hjel om de hadde valgt annerledes.

-En mor i barnehagen som forer ungen med "drittmat" i store mengder. Moren er feit. Ungen er allerede stoooor. Hun mener det muligens godt men det hun gjør synes jeg er vanskligere å unnskylde enn de første to eksemplene.

Skrevet

Jeg ble voldtatt gjennom hele oppveksten, foreldrene mine visste, men valgte og se en annen vei, selv om jeg ba på mine knær om hjelp (da var jeg seks år). Etterhvert fant jeg ut at ingen kom til å hjelpe meg.

Skrevet

23.14: Du tuller??? .... Håper jeg.... Selv om jeg VET at dessverre er det barn som opplever akkurat det. Huff, får vondt i meg:( Hvoror gjorde ikke foreldrene dine noe????

Skrevet

Nei, jeg tuller ikke. Jeg kan tulle med mye, men akkurat sånt er ikke så haha morsomt. Jeg vet ikke hvorfor de ikke gjorde noe, du må nesten spørre dem. Jeg har spurt dem selv, men har aldri fått noe svar, og nå er det mange mange år siden jeg sist hadde noe med dem å gjøre.

Skrevet

En mor som bruker sin eldste sønn som slave og som ikke får gå ut og være med venner etter skolen.. ammer minste enda han nå er blitt 3 år hun prøver og skjule det men når ungen kommer og sier kose pupp mamma så ser man jo sammenhengen.. sitter forann pcen og spiller fra morgen til kveld gjor det siden hun var gravid med minste.. aldri hatt noe rutiner på minsten da hun alltid har hatt han sovende i fanget eller i sofaen ved siden av seg mens hun satt og spillte.. gikk til lege og fikk innsovningsmedesin til minsten for og få han til og legge seg på normal tid når han var 2 år hun har ikke prøvd andre ting en gang.

Far til eldste har meldt henne til barnevernet fordi han mener hun bryr seg for lite om derers felles sønn og han mener hun ser på barna som inntektskilde.. hun har ikke jobbet eller tatt utdannelse.. og gått hjemme nå i 10-11 år.. men barnevernet har ikke gjort noe mer rundt det.. men ting har blitt betraktelig bedre etter far til eldste meldte til barnevernet.

Skrevet

Heisann, skjedd det samme her også. Bare at jeg var eldre. Min mor så en annen vei. Tror mest fordi hun var deprimert og ikke orket å bry seg om det, men alle andre som ikke er hennes nærmeste bryr hun seg om. Spesielt mennene som hun har hatt forhold til.

Så jeg vil bare si at du ikke er alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...