Gå til innhold

Hvorfor har så mange store damer mørke barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i Oslo og ser så ofte store, litt overvektige damer med mulattbarn... Utrolig vakre unger, men hvorfor er det slik egentlig??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe du tenker mye på eller?

Skrevet

Fordi endel mannfolk av utenlandsk opprinnelse tenker "jo større jo bedre" og liker at damene har litt former.

Skrevet

Kanskje fordi sorte menn tenner på damer som har litt ekstra å ta i. Dermed blir det naturligvis flere par av denne varianten.

Skrevet

Meste selvsagt ikke at alle sorte menn tenner på store damer, men de er mer vanlig og sikkert kulturelt betinget.

Skrevet

er svaret du leter etter "fordi de ikke finner seg norske menn?"

/stor og tykk, og gift med en nordmann.

Skrevet

Er selv av den større typen, og har to barn med en fra Libya. Grunnen min: Mannen min elsker meg for den jeg er, i hans land og hans oppvekst, så er det en status å ha en frodig kvinne, det tyder på rikdom, velstand og masse kjærlighet. I starten fant jeg det vanskerlig å tro han elsket meg for meg, ikke bare for statusen ved meg. Men han sa selv at om jeg bestemte meg for å gå ned i vekt, ville han så ved min side likedan, og han elsker meg uansett str. Nå har jeg gått ned 32 kg, og kjærligheten hans er like sterk.

Våre menn vet hvordan de verdisetter oss, fordi om vi veier mer enn "normalen" i Norge, og det er godt å bli elsket som man er.

Skrevet

Nå tror jeg du kommer til å få mye hets, HI!

Meeennnn.... du vet.... i mange kulturer, så er det statussymbol å ha litt ekstra på kroppen, så det kan jo være en grunn?

Ikke vet jeg...

Skrevet

Om du skal frem til at overvektige damer må ta til takke med en utlending så tar du grundig feil.

Er selv overvektig og kjenner flere som er det som IKKE har mørke barn.

I mange utenlandske kulturer er det status og ha kone som har former og noen kg. for mye.

Skrevet

Skulle ikke frem til noe jeg. Bare lurte, om noen av dere visste. Og har forsåvidt fått svaret på det.

HI

Skrevet

Hi er nok bare ei lita flis av et kvinnfolk som drømmer om en mørkhudet stud av et mannebein! Også er hun såååå bitter fordi de ikke liker planker i senga, men frodige kvinner med litt kjøtt på kroppen som kan sakene sine!

Hilsen en helt normalvektig jente.

Skrevet

Nja, det var det da.

Jeg er ganske stor (ikke enorm, men litt ekstra) og har barn med en sort mann.

Og jeg må si at jeg absolutt er mest tiltrukket mørke menn. Det er ikke en "regel" at det kun er dem jeg faller for. men "9 av 10" ganger så er det vel de jeg syns er mest tiltrekkende.

Ofte så synes også afrikanske menn at jeg er mer tiltrekkende enn det en norsk mann ville (selv om de finnes de og) Og da som regel fordi jeg er kraftig, stolt over kroppen min, smiler, og er sosial.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...