2+jente og gutt Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Hei. Jeg har tenkt mye på å ta en bachelor grad i økonomi på Nki for å bli regnskapsfører. Det tar 3 år på fulltid, men det kan man selvfølgelig ta over lenger tid siden det er nettstudier. For tiden er jeg sykemedt, så det passer bra å begynne nå. Men jeg lurer på: Hvordan var hverdagen deres med evt. jobb, barn, mann, studier? Var det tid nok? Gikk det greit å ta det over nett? Og hva med økonomien, det er jo ikke akkurat billig? Tok dere studielån, eller gikk det greit å ha jobb ved siden av? Jeg har regnet på at det vil koste meg ca 240000kr bare i studiekostnader for de tre årene. Takker for svar..
Curry Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Har tatt flere fag via nettsudier, lærte like mye som om jeg hadde tatt det på universitetet. Er ikke så sikker på at det er lov å begynne å studere mens du går sykemeldt, iallefall ikke uten å si i fra til NAV.
Galskapens overhode Skrevet 9. august 2011 #3 Skrevet 9. august 2011 ja, men jeg tok nettbaserte studier gjennom høgskole med kun vanlig studieavgift. Har alltid jobbet eller vært i permisjon samtidig. Nå i år skal jeg jobbe 70%, ha 30% foreldrepermisjon med nr 3 og studere 50% gjennom Høgskolen i Volda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå