Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Spør her siden det er flere folk her :-) Noen som har denne: http://babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=959087&b_kid=913212 Er dere fornøyd? Det er jo en paraplytrille, så forventer ikke all verden, men greit å ikke banne inni seg av frustrasjon hver gang en triller på den heller ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Har ikke den, men en Titanium trille: http://babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=187941&b_kid=913098 Er veldig fornøyd og bestilte den fra Babycare. Lett å montere, lett å slå sammen / slå opp, lett i vekt og en grei trille fra A til Å. Så om du er ute etter en rimelig trille så kan jeg anbefale den.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 8. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2011 Har alt kjøpt trillen, men ikke klippet av lappene enda. Falt litt for den jeg kjøpte, men greit å høre med andres erfaringer også :-) Men takk for tilbakemelding uansett :-)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Jeg har hatt den og syns den var helt grei å trille men gikk ikke å ta opp fotbrettet så jeg solgte den etter å ha brukt den ett par ganger
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Åhh, sånn å forstå:-) Håper du blir fornøyd med den. Den så iallfall fin ut:) 20:27
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Jeg har en sånn, og er kjempefornøyd med den. Lett å slå sammen og klarer de fleste underlag unntatt veldig løs grus. Da må en ta i litt. Til og med gubben som var kjempeskeptisk til paraplytriller, har vært ganske fornøyd med den. Vi kjøpte den for å lettere kunne bære dem over båter, så er lett å bære selv om man manøvrerer over vaiere og hopper mellom båtene, tar lite plass i bil og grei på de fleste underlag! :-) Har ikke hatt noen problemer med fotstøtten da, men guttungen liker nå aller best å sitte å dingle med beina da. Litt fikling med en gang før en får teken på det.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 9. august 2011 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2011 Takk for svar :-) Fotstøtten på vår ser ut til å fungere som den skal. Vesla er meget fornøyd da. "Fiiiiin! X(navnet sitt) sin?", og klatret rett oppi, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå