Gå til innhold

Noen som har 4ME trille?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alt kjøpt trillen, men ikke klippet av lappene enda. Falt litt for den jeg kjøpte, men greit å høre med andres erfaringer også :-) Men takk for tilbakemelding uansett :-)

Skrevet

Jeg har hatt den og syns den var helt grei å trille men gikk ikke å ta opp fotbrettet så jeg solgte den etter å ha brukt den ett par ganger :P

Skrevet

Åhh, sånn å forstå:-) Håper du blir fornøyd med den. Den så iallfall fin ut:)

 

20:27

Skrevet

Jeg har en sånn, og er kjempefornøyd med den. Lett å slå sammen og klarer de fleste underlag unntatt veldig løs grus. Da må en ta i litt. Til og med gubben som var kjempeskeptisk til paraplytriller, har vært ganske fornøyd med den.

 

Vi kjøpte den for å lettere kunne bære dem over båter, så er lett å bære selv om man manøvrerer over vaiere og hopper mellom båtene, tar lite plass i bil og grei på de fleste underlag! :-)

 

Har ikke hatt noen problemer med fotstøtten da, men guttungen liker nå aller best å sitte å dingle med beina da. Litt fikling med en gang før en får teken på det.

Skrevet

Takk for svar :-)

 

Fotstøtten på vår ser ut til å fungere som den skal. Vesla er meget fornøyd da. "Fiiiiin! X(navnet sitt) sin?", og klatret rett oppi, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...