Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Vi har en emmaljunga scooter nå, men vurderer og selge den og kjøpe en letter og mindre vogn. noe tralle lignende. Men vil likvel den skal kunne trilles på grusvei,gras og vanlig vei og at den er lett og gå ut og inn av buss på. den skal for det meste bruke til småturer til butikk og frem og tilbake til barnehagen. hun sover ikke i vogn men fint om ryggen kan legges litt ned. Er så mange vogner der ute.. tenkte og å ligge på en pris rundt 2500-3000 eller lavere men kom gjerne med tips uansett pris så vurdere jeg ut i fra vogna:)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Med mindre hun har problemer med beina eller er syk på noen annen måte råder jeg dere til å bare fortsette å bruke den vogna dere har. Dettar litt lengre tid å gå uten vogn, men sansynligvis er det uansett ikke lenge til hun ikke vil sitte i vogna likevel. Bruk heller pengene på noe dere vil ha mer glede av.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 hun klarer fint og gå... men noen ganger kan det blir for langt og gå og det kan være greit og ha med vogn da hun plutselig ikke gidder og gå og da vil bæres og da er det lettere og sette henne i vogna og om vi er i butikken og handler er det også greit og ha en plass og ha varene. pluss når vi går til barnehagen om vi går så tar det 15-20 min og gå til barnehagen en vei.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Vi har en luring på 2,5 år som løper rundt omkring hele tiden, og plutselig er det stopp... Synesda det er veldig greit med vogn, og vi kjøpte ny trille i Spania nå i sommer. Jeg vet ikke hvordan de er å bestille, for jeg tror ikke det er noen som har disse i Norge. Men, jeg er superfornøyd med denne. Synes også den var veldig fin og ikke helt som andre triller. Det er en i'coo Pluto. http://celebritybabies.people.com/2009/10/07/icoo-pluto-stroller-go-chrome-or-go-home/ Den er veldig god å trille, lett og den har nesten full liggestilling.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Takk for svar;) Littla her er veldig opp og ned hver dag på denne gåinga og ofte om morgenen er hun ikke intressert i og gå og det blir langt og bære når vi fks skal til barnehagen. Vogna så flott ut den.. skal se om jeg finner ut om dt går ann og bestille den noen plass;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå