Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Endetarmen er et område der blodkarene er tett opp under hudoverflaten så om man er uforsiktig og / eller ikke vet hva man driver med så kan det oppstå skader i form av rifter og sår som vil blø. Det er ikke farlig, men det kan dannes arrvev om du får mange rifter og sår. Så på sikt er det ikke bra og dere bør være mer forsiktig under analxes, eller avstå helt.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Har opplev det,og det er ikke farlig.Det bør ikke skje for ofte,da kommer det lett hemorider. Om det gjør ondt så smører du med alkosanal. Ligg unna analsex til såret er grodd.Smør bedre og ta det litt roligere nestegang.Litt for røff analsex gir ofte små rifter i endetarmen.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 arrvev og hemorider går over av seg selv? takk for svar
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Arrvev går ikke over av seg selv. Men hemoroider gjør det i de fleste tilfeller.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #7 Skrevet 8. august 2011 Dette er sikkert ikke det svaret du ønsker, men... Analen er ikke konstruert på den måten at noe skal inn i den. Det er meningen at avføring skal ut den veien, og derfor er den konstruert kun for dette formålet. Men en ting kan jeg love deg: Du vil garantert bli inkontinent for avføring i framtiden, hvis dette er noe du fortsetter med.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #8 Skrevet 8. august 2011 Arrvev må eventuelt opereres bort. Men det er ikke noe du får etter en gang om ikke skadene er så store at det er sår som burde vært sydd. Du har nok antagelig fått små rifter eller hemorioder. Så ta det lungt i analen for en stund du.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #9 Skrevet 8. august 2011 Hehe, dette er første gangen i livet mitt som jeg har gjort det.. Jeg var nervøs.. og fikk han til å slutte ganske kjapt.. Gikk på do istad og tørket, der var det litt rødt/brunt på papiret. og det gjør litt vondt.. .
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #10 Skrevet 8. august 2011 Pisspreik 20:20 Ikke lov ting du ikke kan holde
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #12 Skrevet 8. august 2011 Hvordan er det å gå på do da? Etter analsex? Og kan man få problemer med å bæsje de første timene etter analsex?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #13 Skrevet 8. august 2011 Endetarmen er skjør, og kan lett få rifter. Det er for øvrig også en av grunnene til at homofile som har ubeskyttet sex er mer utsatt for HIV-smitte. Smittefaren øker naturlig nok ved åpne sår. Liten digresjon. Men nei, det er stort sett ufarlig. Bare ikke irriter det, og hold stussen renest mulig.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #14 Skrevet 8. august 2011 Hehe ok! takk for svar! men vet noen svar på de spørsmåla ang do da?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #15 Skrevet 8. august 2011 Jeg opplevde det aller første gangen, kom litt blod på papiret etterpå, men hadde ikke vondt. Ikke opplevd det siden. Nei, det har aldri vært vondt å gå på do etterpå.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #16 Skrevet 8. august 2011 Har opplevd det et par ganger. Er vanligvis et tegn på at man ikke har "varmet opp" godt nok. Ta dere mer tid neste gang, så går det nok bra.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #17 Skrevet 8. august 2011 Første gang jeg prøvde analsex sånn ordentlig var jeg dum nok til å bruke sånn jævelskap som bedøver åpningen litt, så det skal gå lettere. Da kunne jeg hverken GÅ, eller gå på DO på flere dager. Men når jeg har gjort det helt naturlig og "varmet opp" skikkelig har det gått storflott.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå