Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Hun har hele tiden gitt uttrykk for at hun ser meg som en god venn, og vi har snakket veldig mye sammen og funnet på mye sammen. Helt plutselig så har jeg blitt blokkert fra å se veggen hennes på FB, og hun er aldri pålogget MSN og lignende mer såvidt jeg kan se. Greit nok, jeg har vært litt uenig med henne i ting, men ikke noe jeg føler meg fæl for. Hun ville f.eks. kaste en laptop i bakken og si at den er blitt skadet under flytting slik at hun kunne få det på forsikringen. Jeg bare poengterte i at det ikke hørtes særlig lurt ut, i og med at det er forsikringssvindel og at det faktisk er mulighet for å bli avslørt. Jeg sa da at JEG ikke føler at det ville vært risikoen. Da sa hun at jada, jeg har sikkert rett, men det var bare så fristende. Og så ville hun ha min ærlige mening om hvor hun ville kjøpe hus, og jeg sa at så lenge hun ikke har sertifikat og er jobbsøkende bør hun heller holde seg til den sentrale leiligheten hun har i dag, og heller vente med hus til hun har bedre og mer stabil økonomi. Også denne gangen sa hun at joda, jeg har jo rett, og at det var nettop derfor hun ville ha min ærlige mening om det. Helt frem til sist onsdag så har vi hatt veldig god kontakt, men plutselig har hun altså blokkert meg fra å se veggen på FB. Har hun bare latet som om vi var venner, kan hun ha blitt sur for ting jeg har sagt? Skjønner ingenting, for sist vi hadde noen form for samtaler hvor jeg var uenig er flere måneder siden.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Kanskje hun har gjort noe feil på FB? Hvis dere liksom er gode venninner så er det jo ikke enn å bare spørre rett ut da.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Jeg har flere venninner som har trykket feil. Send henne en melding å si at du skulle skrive en hilsen på veggen hennes men at den var borte. Da finner du ut om hun visste om det eller ikke...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Hei, jeg er en av de som ikke har veggen min på facebook lenger, av den grunn at jeg sjelden er der inne og at jeg ikke har noe interesse for å ha veggen der, med masse privat dilldall. Jeg sender private meldinger istedet. Har ikke noe imot noen av vennene mine fordi:) Jeg bare tok den vekk for et par år siden og så har det blitt slik.. Er det bare deg hun har blokkert fra å se veggen sin, eller er det for alle andre også? Om det bare er for deg, hadde jeg spurt henne, hvis ikke så har hun nok bare gjort som meg å fjerna veggen:)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Så nettop på han som nettop er blitt samboern hennes sin profil, og han har visst sperra meg han også. Tidligere har jeg jo kunnet sett begges profiler og vegger. Selvfølgelig kan jeg spørre henne, jeg ble bare litt i stuss ^^ HI
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Kan jo hende at hun bare har fjernet veggen? På min profil kan ingen se annet enn veggen min (ikke profilbilder, venner osv.) - og det er rett og slett fordi ingen andre enn meg behøver å se det. Noen har trodd at jeg har satt dem på limited profile, men det er faktisk bare innstillingene mine som er sånn. Det er jo bare å spørre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå