Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Ungene ønsket pannekaker til middag, dro hjem tidlig fra jobb og lagde røre og begynte og steke pannekaker, jentungen dro ut og har ikke sett hun siden jeg kom hjem, guttungen var innom, men hadde spist middag hos en kompis og mannen jobber overtid og er enda ikke kommet hjem:( Så her sitter jeg med en bunke pannekaker og har spist 3 stykker selv med bacon og blåbærsyltetøy! Føler det blir lenge til jeg orker lage slik middag på en stund:(
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Stakkars:( kom med de til meg!! har såå lust på!!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Kanskje greit å ha såpass kustus på ungene at de vet å komme hjem til middag eller gi beskjed når de ikke kommer hjem og spiser middag hos andre.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Åh, så deilig. Hvor bor du. HI? Jeg er klar for å hive meg i bilen...
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 skjønner du ble skuffet. Pannekaker hørtes nydelig ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå