Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Hvor lenge klarte dere å bli i jobb? Er i slutten av uke 19 og har bekkenløsning. Har rekvisisjon på fysioterapeut. Jeg har 30 km til jobb. Skal jeg velge fysioterapeut i nærheten av der jeg bor, eller i nærheten av jobben?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Jeg fikk bl i uke 11, ble helt sykemeldt i uke 20. Gikk 50 prosent frem til da..
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Jeg fikk bekkenløsning i uke 22. Jobbet helt frem til permisjonen, men dette kommer jo helt an på hva slags jobb du har da. Jeg jobber selv stort sett på kontor, med en del reising. Ble fritatt for reising fra uke 28, men for meg ble ihvertfall ikke bekkenet værre av å være på jobb istedet for å ligge hjemme. Du kan jo velge en i nærheten av hjemmet og legge timene til tidlig morgen eller sen ettermiddag så du ikke trenger være borte fra jobb hele dagen for å få behandling? Kan også anbefale deg å melde deg på vanntrening, det var vanvittig deilig når bekkenløsningen kom hos meg.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Kunne ikke jobbe i det hele tatt. Kom meg ikke ut av sengen på egen hånd, måtte ha hjelp til å kle på meg, måtte vel egentlig ha hjelp til det meste også å komme meg til en fysioterapeut. Da jeg hadde født, fikk jeg fysioterapi i sykesengen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå