Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Jeg har en toåring som ikke er kresen på kosebamser. Hun er ikke kresen i det hele tatt faktisk og koser med hva som helst, om det så er en myk bukse. Men jeg får inntrykk av at alle andre barn har favoritter det er krise og miste. Har deres barn det?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Hun kunne sikkert hatt det, men jeg har bevisst byttet ut bamsene i senga, i bilen og i lekekassen slik at hun ikke er avhengig av en spesiell barmse for å få sove eller falle til ro. Så om en bamse blir borte så er det ingen krise;)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Datteren min er tre og et halvt år og har aldri hatt en favorittbamse. Hun er som datteren din, hun koser med alt :-)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Ikke min datter, hun koser på hva som helst, en klut, et laken, til og med brusflasker. Men hun må absolutt ha noe å kose med når hun skal sove, samme hva det er.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Vår har ikke, prøvde virkelig (kjøpte to like), men ble ingen stor favoritt. har en favorittfigur (en bamse). Heldigvis er det lett å få tak i denne hvor som helst og om den er stor eller liten osv har ingen betydning. Er ikke denne bestemte figuren tilgjengelig, tar hun noe annet. 3 år.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Absolutt ikke! Vår gutt er ikke "kosete" i det hele tatt. Vi har hatt både koseklut og kosebamse hos ham siden han var født, men han er nå snart 2 år og viser fortsatt ikke noe interesse for det så kanskje vi like gjerne kan pakke det bort nå... :-)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #7 Skrevet 8. august 2011 Ingen av mine fire har egentlig hatt favorittbamser over tid. To av dem hadde en favoritt i 2-3 måneder, men så gikk det over igjen. Utover det har de egentlig ikke kost med bamser i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå