Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Moren til samboern min har nå bestemt at hun skal ta med kun sambos ørn på tivoli - HALLOOO liksom, jeg har faktisk to egne ørner (faren deres har dem annenhver uke), og de vil også på tivoli da liksom. For en egoistisk svigermor.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Hva er poenget ditt? Forstår ikke at voksne folk kan være så kort tenkte. Hadde det vært mine foreldre som holdt på sånn, og utelot hans særkullsbarn, da hadde jeg sagt at gullene mine ikke fikk bli med heller. Eple faller ikke langt fra stammen kan man vel trygt si her.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Det er hun som er ørnebestemora da... de andre har vel sine egne ørnebesteforeldre.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Dette må du rett og slett bare ørne selv, og ta med deg dine egne på tivoli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå