Gå til innhold

Ang. samboers ørn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Moren til samboern min har nå bestemt at hun skal ta med kun sambos ørn på tivoli - HALLOOO liksom, jeg har faktisk to egne ørner (faren deres har dem annenhver uke), og de vil også på tivoli da liksom.

 

For en egoistisk svigermor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er poenget ditt?

Forstår ikke at voksne folk kan være så kort tenkte. Hadde det vært mine foreldre som holdt på sånn, og utelot hans særkullsbarn, da hadde jeg sagt at gullene mine ikke fikk bli med heller. Eple faller ikke langt fra stammen kan man vel trygt si her.

Skrevet

Det er hun som er ørnebestemora da... de andre har vel sine egne ørnebesteforeldre.

Skrevet

Dette må du rett og slett bare ørne selv, og ta med deg dine egne på tivoli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...