Gå til innhold

Hvor lang tid tar det før mannen kommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv føler jeg det tar evigheter, gjerne opptil en halvtime, hvis ikke lengre.. Blir ganske sår av det hele og gruer meg noen ganger for å gå til køys m han..

Hva er "vanlig" for dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kommer når han er sikker på at jeg er tilfredstilt.

2 minutter, 20 minutter, en time.

Er ganger sexen er kun for hans del, en kjapp håndjobb eller noe sånt :]

Skrevet

hm, tja det tar ikke mange minuttene - men da har jeg som regel fått en runde med oralsex først, så da er de 5 min akkurat passe etterpå :)

har opplevd laaange samleier, ikke godt :( tror jeg hadde måttet pøse på med glidekrem. Du har ikke noe triks på lur som kan få det til å gå fortere for ham da? Mannen min elsker å bli pustet i øret f.eks, det setter alltid fart på sakene, hehe!

Skrevet

Min liker biting i øreflippen og doggy! Da kommer han før du klarer si bø.

Har du snakket med han om dette?

Skrevet

Det kommer an på åssen vi legger det opp :P Er det mest for hans del så fikser vi det på fem min :P

Skrevet

jeg elsker en kjapp en, blir så sår ellers. Om vi har sex i "høy hastighet" tar det vel ikke lange stunden. Om han slakker ned farten tar det lengre tid.

Skrevet

Kanskje han tror at du liker det, eller prøver å holde ut lenge for din skyld?

Men har faktisk opplevd med min x at han trengte lang tid, og skjønner deg godt! det er utrolig slitsomt til tider, forholdet varte bare en måneds tid så rakk ikke bli altfor lei, men i lengden skjønner jeg det...

Prøv å prat med han, kanskje han kommer fortere om han får det til å gå for deg først? Det funker som bare rakkern her i gården, med nåværende samboer.... da er han så klar at det er bare noen minutter så er vi ferdig :)

Men han kan stoppe opp og så fortsette etter litt, eller komme fort første gangen og så bruke litt lenger tid på andre gangen.

Skrevet

Har vært sammen med en i 1 år nå og han har også alltid brukt evig lang tid. halvtime til en time... uff ble nesten kjedelig.. og slitsomt er det og.. heldigvis tok det bare noen måneder før jeg fant ut hva jeg kunne gjøre for å få det til å gå raskere. Suge han først;) Kan holde på 10-15-20 min og da er han så opphisset (og jeg har ikke blitt sår) at det tar 5-10 min til han kommer.

Selvfølgelig skal jeg og få, men vi bytter på hvem som får først :)

Skrevet

I begynnelsen av forholdet, da han var yngre, kom han etter 5 minutter, men varklar for en runde til. Da tok det oftest opp mot 45 minutter før han ble ferdig andre gangen. ALT for lenge synes jeg.

Det pleier å ta meg 10 eller 15 minutter å komme, så var greit med en runde til så jeg ble tilfredstilt, men etter det ble det bare kjedelig og jeg ble ganske sår jeg også.

Nå tar det 2 -5 minutter og han gidder ikke en runde nr 2. Jeg prøver ikke å nyte det engang, fordi jeg vet fra erfaring at så snart jeg begynner å bli kåt, så bli han fort ferdig og jeg blir bare liggende der. Er best å ikke prøve meg engang.

Om jeg sitter opp på kan jeg komme innen 5 minutter, men det hjelper lite fordi da kommer han etter 30 sekunder max.

Jeg må hele tiden stopper opp så at han ikke kommer, og dermed får ikke jeg mulighet til å få noe ut av det. hehe

Skrevet

Med opptil en halvtime, mener du sex i en halvtime, eller et statisk inn-ut-samleie i en halvtime? Jeg hadde blitt gal om vi hadde pult i samme stilling i mer enn 3 min i strekk. Her varierer vi og bytter rundt og suger og sliker om hverandre, og hele seansen tar skjelden under en time. Av og til har vi oss en kjapp en, men da er det ofte relatert til dusjong som hisser oss begge veldig, så da holder vi ut i 15 min max. Og ja, vi har sex daglig.

Om du blir sår så varier og gjør litt annet innimellom, runk han eller sug, så slipper du it-inn-pulinga. Og bruk glidemiddel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...