Gå til innhold

Folk eier ikke samvittighet! At det går ann!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet om mange utlendinger som hadde tatt i mot med glede. Og det får vel være deres problem. Seter kan trekkes om.

Skrevet

Kanskje ikke den standarden du er vant med, men det er nok mange som gladelig ville tatt i mot.

Og du som skrev først: Det er da ikke bare utlendinger som har lite penger her i landet...!!

Skrevet

Hadde reagert om de skulle selge det, men det gis faktisk bort, så da skjønner jeg ikke hva du reagerer på?

Skrevet

Det var da forferdelig gjort å ville GI bort noe!!! Skjønner ikke hva som var så samvittighetsløst med det? Hvis noen ser seg mon i det må vel det være helt ok?

Hva mener du egentlig, Hi?

Skrevet

ser ikke problemet. er bare å trekke om setet.

Skrevet

Regner med at det er du, HI, som gir bort dette setet. Fin måte å skape blest om sin egen annonse.

Skrevet

er jeg den eneste som er enig med HI?

Regner med at HI sikter til at et slikt sete er så utbrukt at det langt fra er sikkert nok til det som er oppfordret ift bilsikring av barn.

Jeg ville aldri brukt dette til mine barn om jeg så hadde fått betalt for å ta i mot det..!

Skrevet

Jeg er også enig at det er ansvarsløst å bruke et sånt sete til et barn.

Skrevet

Bare å trekk om? Tipper det er langt fra gratis det også. Hadde heller kjøpt et pent brukt til 400 kr.

Skrevet

Hvordan blir trafikksikkerheten dårligere av at trekket faller litt av? På den annen side ser det ut som noe de har funnet på søppelfyllinga.

Skrevet

Fatter ikke at normale oppegående foreldre kan vurdere å bruke et sånt sete til babyen,huff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...