Gå til innhold

Flere enn meg som måtte ta mer en 1 test for å virkelig bekrefte??


12Januarspire

Anbefalte innlegg

Jeg tok 2 CB digitale på fredag, hvor det sto gravid 1 - 2 uker..

Men så lest jeg på nettet at disse ikke var til å stole på, så i dag durte jeg avgårdet til apoteket, skulle jo uansett ha folsyre og så ble det at jeg kjøpte en ny test, first sign denne gangen.. Og også denne ble positiv. Engentlig er jeg ikke overbesvist enda, for eneste symtomene jeg har er mye trøttere en vanlig og ømme bryster, merket i dag at jeg er sensetiv for sterke lukter, jeg brekker meg hvis jeg går forbi en hundebæsj på gata og tåler overhode ikke malingslukt, bestemor fikk stua si malt for over 1 uke siden og jeg kjenner forsatt at det stinker hos henne.. Det er vel egntlig ikke noe å tvile på er det vel?? :D:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også brukt clear blue digital test, er de ikke sikre?? Jeg tok en test først som viste gravid 1-2 uker, så tok jeg en til test (hadde bestilt 2 på nettet) og den viste gravid 2-3 uker, det stemmer jo ganske bra. Har ikke fått mensen, fått ømme bryster, føler meg oppblåst og trøtt. Er nå 4 uker + 6 dager på vei, i følge terminkalkulator.com :)

 

Tror du kan være ganske sikker når du har tatt 2 positive tester!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tok også to tester. En på lørdag og en på søndag. Det var to sterke streker på hver av testene. Mensen er borte, puppene ømme. Ellers ikke mange tegn. Tror det kommer til å gå en stund før det går helt opp for meg. Håper bare at alt går bra denne gangen, Hadde en sa i mai. Var da 4+4. Det er akkurat det jeg er i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt 8 tester, alle positive. Tok 7 av de billigtestene, så en CB digital som det sto 2-3 uker. Siden jeg har opplevd SA i 4+4 (det jeg er i dag), så ba jeg også om å få en HCG blodprøve hos legen. Strengt tatt trenger jeg ikke det, og burde vel heller glede meg.. Men jeg føler det er for "godt for å være for sant". Noen andre som også føler det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt tre tester så langt.... En ClearBlue, tok den 11 dager etter eggløsning på kveldsurin. Den ga negativt svar. Men følte meg gravid, så tok en ny test to dager senere på morgenurin, first sign sin test. Da skulle jeg på festligheter på kvelden så jeg ville vite om jeg kunne drikke eller ikke... Den var veldig svak, men kunne skimte streken, så avsto fra alkohol ;) Testet dagen etter, fortsatt svak, men så streken uten å anstrenge oss ;) Skal teste igjen i morgen, det er da jeg forventer mens (jeg har 30 dager syklus). Og da håper jeg på to klare streker! Pga det og at det satt på "første forsøk" denne gangen, tror jeg ikke helt på det jeg heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tatt 2 digitale tester, først en vanlig cb med morgenurin som lyste gravid mot meg, så senere på dagen med en cb med ukesindikator som sa "gravid 3+".. Kan tro jeg er i sjokk ja..

Kan ikke tro det for har ingen symptomer:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, godt å se at det er flere som ikke tror på det!

vi har prøvd i ett år, var gravid tidligere i år men mistet i ma... Tror ikke på dette før etter ultralyder tenker jeg!

 

Jeg tok 5 billigtester i løpet av uken, på kveldene, og alle hadde skyggestreker, så tok jeg en på morgenurin søndag (ikm) og den hadde sterkere strek. tok en cb digital og ganske snart stod det Gravid! 1-2 kom litt etterpå.

ikke noe mens, tror jeg hadde en festeblødning før helgen(jeg trodde tanta kom, pleier å spotte en dag eller to før)

det er nok tilfelle, men jeg lurer på å bestille hcg prøver hos legen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner følelsen, kan ikke tro jeg er gravid.

Har ingen symptomer i det hele tatt, livredd for å miste igjen. Mistet i SA i april.

Men håper legen kan betrygge meg at ting er som de skal fremdeles når jeg skal til han..

Hvor tidlig har dere første legetime?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg ikke helt "stolte" på 9 positive urinprøver, tok jeg blodprøve. Den var på 316 i HCG. Noen som vet om dette er en grei verdig når man er ca 4+4?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

YES!!! Etter en negativ og tre svakt positive teststreker lyste endelig GRAVID imot meg på cb ukesindikator-test ;D Ikke at jeg noen gang har vært i tvil, kvalmen er her så definitivt:S Men greit å få det svart på hvitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...