Gå til innhold

Trenger litt navnehjelp.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en liten Maria fra før og lurer på om lillesøster skal hete Sara eller Emily/Emely?

 

Hva synes du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emily er litt sånn 80-talls ala Jessica. Men det er hakket bedre enn Emely.

 

Ville gått for Sara. Sara er et pent navn.

Skrevet

Sara er et pent navn, men f..... så lei jeg er av det navnet. Mange som heter det.

Skrevet

Vel av de to valgene må det bli Sara - selv om det er mye brukt.

Emily/Emely er bare fjollete og dillete.

Skrevet

Er du helt sikker på at du vil ha en av disse? Jeg har nemlig en datter med et popis navn og de andre fikk det ikke! Av den grunn av at opp til 6-8 stykker på trinnet heter det samme som hun..

Du kan jo selv sjekke ut navntoppene og finne plassen til begge disse navn høyt opp på listen..

Skrevet

Jeg driter langt faen i navnetopen, men hvis hun ikke ska hete noen av disse så kom gjerne med forslag.

 

Det er ikke lett å velge navn.. Trenger mange forslag så sleng ut det dere har :)

 

HI

Skrevet

Jeg kan foreslå:

 

Vilja

Eline

Aurora

Regine

Tilde

Saga

Ylva

 

Skrevet

Nei, nei, nei.. Men ellers takk.

 

Aurora kunne jeg brukt, men mannen vil IKKE.

 

 

HI

Skrevet

*Maya

*Mina

*Isabell

*Eyla

*Eirill

*signe

*Synne

*Live

*Emelinn

*Tilde

*Maxine

*Malin

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...