Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Vi har en liten Maria fra før og lurer på om lillesøster skal hete Sara eller Emily/Emely? Hva synes du?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Emily er litt sånn 80-talls ala Jessica. Men det er hakket bedre enn Emely. Ville gått for Sara. Sara er et pent navn.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Sara er et pent navn, men f..... så lei jeg er av det navnet. Mange som heter det.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Vel av de to valgene må det bli Sara - selv om det er mye brukt. Emily/Emely er bare fjollete og dillete.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Er du helt sikker på at du vil ha en av disse? Jeg har nemlig en datter med et popis navn og de andre fikk det ikke! Av den grunn av at opp til 6-8 stykker på trinnet heter det samme som hun.. Du kan jo selv sjekke ut navntoppene og finne plassen til begge disse navn høyt opp på listen..
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Jeg driter langt faen i navnetopen, men hvis hun ikke ska hete noen av disse så kom gjerne med forslag. Det er ikke lett å velge navn.. Trenger mange forslag så sleng ut det dere har HI
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #7 Skrevet 8. august 2011 Jeg kan foreslå: Vilja Eline Aurora Regine Tilde Saga Ylva
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #8 Skrevet 8. august 2011 Nei, nei, nei.. Men ellers takk. Aurora kunne jeg brukt, men mannen vil IKKE. HI
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #9 Skrevet 8. august 2011 *Maya *Mina *Isabell *Eyla *Eirill *signe *Synne *Live *Emelinn *Tilde *Maxine *Malin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå