heklemor Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 jeg fikk en datter for snart 18 måneder siden. ammer henne morgen og kveld og av og til om natten. har ikke fått tilbake mensen, og har heller ikke hatt noen blødninger eller andre ting som tyder på at den er i anmarsj. gikk på p-piller i 16 år før jeg ble gravid, og ble gravid i første pp før jeg hadde fått tilbake mensen etter p-pilleslutt. nå vil mannen min og jeg gjerne ha et barn til,men det er vanskelig å beregne el siden syklusen ikke er tilbake. flere i samme situasjon? hvor lang tid tok det før andre fikk tilbake mensen og normal syklus?
AlmaN Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Med førstemann fikk jeg ikke tilbake mensen før jeg var helt ferdig med å amme. Ammet til han var 13 mnd og det var ganske sjelden på slutten, maks 1-2 ganger pr. døgn i lengre tid. Det tok et par måneder før mensen var regelmessig. Nummer to er 5 mnd og han ammes både natt og dag. Har ikke fått tilbake mensen. Hadde et par tilløp til mens i en periode da han sov gjennom hele natta.
heklemor Skrevet 9. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2011 takk for svar:) skjønner det er store variasjoner. på den ene siden savner jeg ikke mensen, men på den andre siden er det veldig greit å kunne beregne syklusen når man har lyst på flere barn. jeg krysser fingre, og håper jeg får el snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå