Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Marie. Eller Mari? Mari er penest av alle tre. Men av Marie og Maria så er Marie penest.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Marie tror jeg må være det kjedligste navnet jeg vet om. Holder en knapp på Maria. Det liker jeg godt.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Maria. Synes Marie er et hardt navn, Maria er på en måte mykere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå