Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Jeg vurderer å kjøpe meg en rockering. Trenger å stramme opp litt rundt magen.. Noen med erfaring? Er det effektivt? Hva slags rockering bør jeg kjøpe? Jeg ser de finnes i ulike tyngder og det skjønner jeg ikke noe av. Hvor er det billigst? og hvor mye plass trenger jeg for å bruke den uten å rive med meg alt av inventar?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Kjøp en tykk uten voldsom omkrets (de regnbuefargede). Finnes tynnere med større vidde. Jeg rocker mye. Har født tre unger og det er få damer som ikke har født som har finere mage enn meg. Jeg bruker kun rockering som trening. Ca 10 min hver vei av full kraft, 4-5 ganger i uken. Viktig med rolig opptrapping.
Mirakelbabypåvei Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Du trenger ikke stor plass. Jeg har en som veier 2.5 kg, den er tung men effektiv! i begynneslen må du for all del IKKE bruke den i mer en max 5-10 minutter. Da blir du helt blå og øm. I tilegg til svimmel. Men dette står det alt om i bruksannvisningen:) Om du kjøper på en sportsbutikk så får du de med "klumper" som baker magen og sideflesket. Den er super effektiv! Har en veninne som ikke leste den før hun prøvde seg, og hun ble liggende i to dager!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #4 Skrevet 8. august 2011 Jeg synes at det er enkelt og effektivt, har en på 1,5 kg, men kunne tenkt meg en større med tanke på at det sikkert er mer effektivt. Trenger lite plass. Men det er så syyykt kjedelig, at jeg vet ikke om jeg gidder å bruke penger på en større.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #5 Skrevet 8. august 2011 Takk for svar! Jeg må vente til lønning, men lurer på om jeg skal kjøpe den øverste her: http://www.powerhoopshop.no/kategori.php?kategori=1 Ellers får jeg se om jeg kommer meg innom en sportsbutikk. Får forberede meg på å bli litt gul og blå, men bikinisesongen er vel over for i år, så jeg får heller forberede meg på neste:) HI
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 ser grei ut den. Jeg ble forresten aldri gul og blå. Og jeg holder gjerne på i 30 min for å føle at jeg får noe effekt av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå