Mockanin Skrevet 8. august 2011 #1 Skrevet 8. august 2011 Er så lenge siden at jeg ikke husker hvordan ting skal være når dem begynner på skolen.
3småtroll♥ Skrevet 8. august 2011 #2 Skrevet 8. august 2011 Nei- en 1.klassing ser da ikke på merker;) Våre jenter er hva jeg kaller "overmodne" og veldig opptatt av poppstjerner og mote- de skal begynne i 2. og 4. klasse, men da kan likevel bruker rosa regntøy og gir beng i merket på regntøyet! Eneste er når de vokser opp i en viss str så er det helst bukser uten seler å få tak i. Men er best med seler om du har det;)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. august 2011 #3 Skrevet 8. august 2011 Det hadde nok ikke jeg brydd meg om uansett!!! Jeg har alltid hatt reflex til ungene (prøvd H&H innimellom) og kommer aldri til å kjøpe annet sålenge jeg får tak i str... Når det er sagt så er ikke gutten vår opptatt av merker på klær.. Han liker at de ser ok ut og at han har rene klær. Han er flink å sette sammen farger o.l, men om det er reflex eller ikke tror jeg ikke han hadde brydd seg om.. Han begynner snart i 2.klasse =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå